دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Amazonia

فیلم مستند Amazonia ، یک فیلم مستند ماجراجویی خوانوادگی می باشد ، که در سال 2013 بوسیله کمپانی موفق Biloba ساخته شده است . کارگردانی این فیلم مستند نیز بر عهده Thierry Ragobert بوده است . این فیلم مستند برای اولین بار در 70 نمایشکاه Venice International Film Festival به نمایش در آمده است ، که توانست نظر مثبت حضار را به خود جلب کند . جنگل آمازون یک جنگل بارانی است ، که در کشور آمریکای جنوبی واقع شده است و بیشتر آن را تحت پوشش خود قرار داده است . این جنگل بیش از 5500000 متر مکعب از آمریکای جنوبی را تحت پوشش خود دارد . این منطقه خانه بیش از 9 ملیت مختلف است ، که در این جنگل زندگی می کنند . بیشتر این جنگل مطعلق به کشور برزیل با 60 % ، پرو 13% ، کلومبیا 10% و مابغی آن بین کشور های ونزوئلا ، اکوادور و بولیویا تقسیم شده است . جنگل آمازون بیش از نیمی از جنگل های بارانی کره زمین را تشکیل می دهد و از این لحاظ منطقه بسیار مهمی برای انسان ها می باشد ، این جنگل دارای بیش از 390 بیلیون نوع درخت مختلف و 16000 گونه جانوری می باشد . فیلم مستند Amazonia یک مستند بسیار زیبا در رابطه با جنگل آمازون می باشد .

تصاویری از فیلم مستند Amazonia

دانلود فیلم مستند Amazonia
دانلود فیلم مستند Amazonia

– ژانر : مستند

– تهیه کننده : Biloba

– تاریخ انتشار : 2013

– محصول کشور : ایالات متحده

– زبان : انگلیسی

– تعداد قسمت : 1

– کیفیت نمایش : 720Bluray

– فرمت فایل : mkv

– زیر نویس فارسی : بزودی

  • 12 replies
      • Saeed Safaee says:

        سلام فایل رو با نرم افزار winrar باید باز کنید و سپس اکسترکت نمایید و فایل ویدیویی رو با یک پلیر مثل Vlc media player باز نمایید .

        پاسخ دادن
    1. سهیل says:

      اقا چرا زیرنویسشو نمیزارید؟
      هی میگین بزودی
      زیرنویس اومده شما زدین بزودی

      پاسخ دادن
    2. دوستدار مستند says:

      باعرض سلام دوباره
      این فیلم با کیفیت 1080باحجم حدود 1،5 گیگا
      در سایت های خارجی موجود است.
      به مدیریت محترم پیشنهاد می شود سعی شود نسخه های 1080 دیگر مستندهای موجود نیز قرار گیرد.
      باتشکر

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *