دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Being AP 2015

Being AP 2015 در سال 2015 توسط کمپانی BBC Films ساخته شده است . کارگردانی این فیلم مستند بر عهده Anthony Wonke بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم مستند می باشد و سابقه ساخت فیلم های مستند موفقی چون Ronaldo و Gymnast را در کارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت ای فیلم های مستند موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : داستان این فیلم مستند در رابطه با یکی از اسطوره های ایرلند شمالی می باشد . داستان این فیلم مستند در رابطه با جاکی می کوی می باشد این شخص که یکی از بزرگترین اسطوره های ورزش اسب سواری جهان می باشد در طول مدت فعالیت های ورزشی خود موفق به کسب بیش از 20 جایزه قهرمانی مسابقات اسب دوانی شده است و باکسب این جوایز توانس خود را به راحتی در میان اسطوره های ورزش جهان وارد کند . در این فیلم مستند کارگردان با استفاده از مصاحبه های بسیار زیبا و احساسی که با این قهرمان بزرگ و خوانواده اش داشته است موفق به ساختن یک فضای خاص و احساسی در رابطه با این قهرمان بزرگ شده است .

دانلود فیلم مستند Being AP 2015

– ژانر : مستند

– تهیه کننده : BBC Films

– تاریخ انتشار : 2015

– محصول کشور : انگلستان

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : BDRIP

– فرمت فایل : Mkv

– زیرنویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *