دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Atari Game Over 2015

Atari Game Over 2015 در سال 2015 توسط کمپانی Fuel Entertainment USA ساخته شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Zak Penn بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم مستند می باشد و سابقه ساخت فیلم های مستند موفقی چون The Grand و Incident at Loch Ness را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های مستند موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : E.T. the Extra-Terrestrial یک بازی ماجراجویی می باشد که در سال 1982 توسط کمپانی موفق ATARI برای کسنول محبوب Atari 2600 ساخته شده است . این کمپانی در زمان ساخت این بازی هزینه بسیاری برای تبلیغات این محصول کرد ، اما به این دلیل که تنها 5 هفته زمان برای ساخت بازی صرف شده بود این بازی تبدیل به بزرگترین شکست تبلیغاتی در تاریخ بازی های رایانه ای شد و به دنبال آن این بازی به تنهایی مسئول نابودی صنعت بازی های رایانه ای درسال های 83 تا 85 شد در این سال ها که به عنوان شک آتاری در جهان شناخته می شود کمپانی ها در مجموع 3.2 میلیارد دلار ضرر کردند که این رقم در تاریخ بی سابقه می باشد . در این فیلم مستند کارگردان به بررسی دلایل این شکست و تاثیرات این بازی در آن سال ها می پردازد .

دانلود فیلم مستند Atari Game Over 2015

– ژانر : مستند

– تهیه کننده : Fuel Entertainment USA

– تاریخ انتشار : 2015

– محصول کشور : انگلستان

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080Bluray

– فرمت فایل : Mkv

– زیر نویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *