دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Backstreet Boys Show Em What Youre Made Of

Backstreet Boys : Show ‘Em What You’re Made Of این گروه از سال 1999 تا 2002 به عنوان بزرگترین گروه موسیقی در جهان شناخته شده ، و به همین صورت در اوج ماند . این فیلم با صحنه ای از این گروه شروع میشود که انها در یک خانه که در شهر لندن هست شروع میشود ، این پنج نفر به دور خانواده و همسران و بچه ها در البوم 20 سالگی خود کار میکنند . در این فیلم میبینید که چطور این 5 نفرکنار هم کار میکنن فوتبال بازی میکنن ، به خرید میروند ، پیاده روی میکنن ، کوه می روند و کارهای گروهی دیگر انجام میدهند . به همراه کلیپ هایی از اعضای گروه که تک تک  صحبت میکنند در مورد داستان زندگی خود . این فیلم نشان می دهد پس از آن برایان لیترلر به درمان بیماری خود می پردازد، او را نشان می دهد که مبتلا به اختلال تارهای صوتی و مشکل عصبی به نام دیستونی شده است . در سراسر فیلم ، کل گروه می روند به شهر و زادگاه هر عضو گروه،در شهر ها به بازدید از کلیسای قدیمی ، مدرسه ، معلمان می پردازند .

مستند Backstreet Boys: Show ‘Em What You’re Made Of

سایر توضحات : کوین ریچاردسون بازگو  میکند زمان منجر به مرگ پدرش و نشان می دهد وقایع مربوط به ان اتفاق را ، این گروه همچنین به بازدید مدرسه و رقص ابتدایی مدرسه ی قدیمی نیک کارتر ، جایی که او را احساسی می کند و گریه می کند به یاد گذشته چگونه طی کردن راه که او برای فرار از منفی های موجود در خانه اش که در آن زمان تنها راه مبارزه با پدر و مادر خود بوده . A.J. مک لین هم مدرسه قدیمی خود را بازدید میکند و با معلمان خود را ملاقات میکند ، و درآمد حاصل از تک خوانی که همراه با یک کودک وده را نشان میدهد . لیترلر همچنین مدرسه قدیمی خود را بازدید میکند و با معلم آواز خود که اولین کسی بود که استعداد های لیترلر بود را ملاقات کرد .

این فیلم همچنین ویژگی بسیاری جالی از کلیپ های قدیمی و تمرین که در روزهای اولیه گروه  بوده را به نمایش میگذارد، این گروه توانست تور مدارس در سراسر ایالات متحده را برپا کند ، و سپس همین موفقیت در اروپا پیدا کرد و در اولین فروش خود توانستند 14 میلیون نسخه به فروش برسانند .

مستند Backstreet Boys: Show ‘Em What You’re Made Of

 

مشخصات فیلم مستند Backstreet Boys Show Em What Youre Made Of :

– ژانر : مستند – جنایی

– کارگردان : Rod Blackhurst , Brian McGinn

– نویسنده : Brian McGinn , Matthew Hamachek

– استودیوی سازنده : Netflix

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 30 سپتامبر 2016

– مدت زمان : 92 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p WEB-DL

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Backstreet Boys Show Em What Youre Made Of

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *