دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Before the Flood 2016

Before the Flood 2016 نام فیلم مستند در ژانر طبیعت می باشد که توسط استودیوی RatPac Documentary Films ساخته شده است . در این مستند نگاهی به تغییرات آب و هوا در محیط اطراف و تاثیر مستقیم آن بر روی زندگی انسان ها می پردازد . همچنین نقش جامعه در مورد راه هایی برای جلوگیری از انقراض گونه ای خاص از طبیعت بررسی می شود . همچنین به اکوسیستم و گونه ای بومی که در این سرزمین زندگی می کنند پرداخته می شود . مستند Before the Flood ماه عسل سه سال ماجراجویی به سراسر جهان و مشاهده گونه های مختلف طبیعت و آب و هوای هر اقلیم می باشد . نقش انسان در مقابل طبیعت به خوبی در این مستند نمایش داده شده است و اینکه هرگونه سهل انگاری می تواند چه تاثیرات مخربی داشته باشد . این مستند به گونه ای ساخته شده که در انتهای آن این سوال برای شما به وجود می آید که چه کارهایی را انجام دهیم که به محیط زیست تخریب نرسانیم و مسئولیت ما را در مقابل طبیعت بیشتر می کند .

دانلود فیلم مستند Before the Flood 2016

سایر توضیحات : مستند Before the Flood 2016 توسط Fisher Stevens کارگردانی شده است و Mark Monroe وظیفه ی نویسندگی آن را برعهده داشته است . Stevens چه به عنوان بازیگر و چه کارگردان فرد شناخته شده ای می باشد . از کارهایی که او در کسوت کارگردانی ساخته است می توان به Another World و Mission Blue اشاره کرد که هر دو از کارهای مورد استقبال این کارگردان می باشد . بدون شک کانال National Geographic Channel برای تمامی افراد شناخته شده است . یک شبکه قدرتمند در زمینه مستند که وظیفه ی ساخت و پخش این مستند را نیز برعهده داشته است و در نهایت باید به ستاره ی این روزهای هالیوود یعنی Leonardo DiCaprio اشاره کنیم که نقش بسیار پر رنگی در مستند ایفا کرده و ارزش آن را چندین برابر کرده است .

دانلود فیلم مستند Before the Flood 2016

مشخصات فیلم مستند Before the Flood 2016 :

– ژانر : مستند – طبیعت

– کارگردان : Fisher Stevens

– استودیوی سازنده : RatPac Documentary Films

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 30 اکتبر 2016

– مدت زمان : 96 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p HDTV

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Before the Flood 2016