دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Diving Into the Unknown 2016

Diving Into the Unknown : یک فیلم مهیج و زیبا در ژانر مستند است که در سال 2016 و محصول کشور فنلاند می باشد . استودیو ی Monami Agency نام شرکت سازنده ی این فیلم مستند است که از کمپانی های تازه تاسیس اما موفق در زمینه ی تولید و عرضه ی فیلمهای مستند  است که فیلم Diving Into the Unknown جزو اولین کار های این کمپانی به شمار می رود . کارگردان این محصول نیز آقای Juan Reina نام دارد که جزو کارگردانان خوش ذوق و صاحب سبک به حساب می آید و از محصولات پر طرفدار این کارگردان می توان از فیلم 6954 Kilometres to Home محصول سال 2013 و فیلم Iseta: Behind the Roadblock تولید سال 2008 و البته محصول موفق Albino United که یک فیلم مستند در ژانر درام است نام برد . و اما ژانر “مستند” به علت حقیقت و واقعی بودن داستان و محتوای فیلم ساخته شده ، از جمله پر طرفدار ترین سبک ها در بین محصولات رسانه ای به شمار می رود که تقریبا از سال 1920 کشف و در دست ساخت قرار گرفت و از بهترین و تاثیر گذار ترین ها در این میان می توان به فیلم هایی چون The Fourth Phase و هم جنین فیلم Who Took Johnny محصول سال 2014 و البته فیلم محبوب Kevin Hart: What Now تولید سال 2016 اشاره کرد .

دانلود فیلم مستند Diving Into the Unknown

سایر توضیحات : داستان فیلم مستند Diving Into the Unknown یک موضوع در ژانر اجتماعی و ماجرایی ست . این مستند ما را در اعماق اقیانوس ، جایی که هم چنان پر از راز ها و عجایب حل نشده و شگفت انگیز است . در یک اتفاق وحشتناکی که در اعماق دریا در یک غار رخ می دهد ، نجات یافتگان در پی اجساد و بازماندگان به جا مانده در این غار به آنجا رفته تا بدن های دوستانشان را به خانه ببرند . از جمله کسانی که در این مستند به ایفای نقش اصلی پرداخته اند می توان از Patrik Grönqvist ، Kai Känkänen ، Sami Paakkarinen و Vesa Rantanen نام برد . فیلم مستند Diving Into the Unknown از لحاظ بسیاری مورد نقد و تشویق علاقه مندان و طرفداران به این سبک از فیلم ها قرار گرفته است که از جمله می توان به لوکیشن های زیبا و مجذوب کننده ، کیفیت بسیار خوب فیلم برداری و صداگزاری های زیبا ی این محصول اشاره کرد و نام برد . در مجموع ، با جمع آوری ی همه ی فاکتور ها ی مثبت موجود در این محصول ، می توان گفت که مستند Diving Into the Unknown از نمره ی بسیار خوبی در بیشتر سایت های معتبر فیلم و سریال از آن خود کرده است . پیشنهاد می کنیم تماشای این فیلم مستند را از دست ندهید .

دانلود فیلم مستند Diving Into the Unknown

– مشخصات فیلم مستند Diving Into the Unknown 2016 :

– ژانر : مستند

– کارگردان : Juan Reina

– استودیوی سازنده : Monami Agency

– محصول کشور : فنلاند

– تاریخ انتشار : 2015

– مدت زمان :  1 ساعت و 30 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش :  BluRay 1080P

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید .

Diving Into the Unknown 2016