دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Gleason 2016

Gleason 2016 (نام فارسی : گلیسون) نام مستند می باشد که توسط استودیوی Exhibit A ساخته شده است . Steve Gleason یکی از اعضای سابق تیم ملی فوتبال آمریکایی می باشد او در دوران حضور خود در تیم های مطرح کشورش بازی کرد . گلیسون یک چهره ی شناخته شده در کشور خود می باشد که افتخارات مختلفی را کسب کرده است . در سن 34 سالگی زمانی که در می یابد دچار بیماری ALS شده همه چیز به یک باره تغییر کرد . دکترها به دفاع سابق NFL و قهرمان New Orleans چیزی در حدود 2 تا 5 سال شانس زنده بودن می دادند . حال زندگی او هدف پیدا کرده بود و کاری که او انجام می داد زندگی با هدف برای پسر تازه متولد شده خود , برای همسرش و کمک به دیگران برای مبارزه با بیماری بود .

دانلود فیلم مستند Gleason 2016

سایر توضیحات : فیلم مستند Gleason 2016 توسط Clay Tweel کارگردانی و نویسندگی شده است . Tweel که کارگردانی جوان می باشد در زمینه ساخت مستند فعالیت داشته است و تاکنون آثار مختلفی را در کارنامه ی هنری او می توان مشاهده کرد از جمله آثار مهم او می توان به Finders Keepers و Print the Legend اشاره کرد . او تا به حال موفق به کسب 5 جایزه بین الملی شده است و 7 بار هم کاندید جایزه بوده است . بودجه ساخت این مستند 91 هزار دلار بوده است از افرادی که در آن به ایفای نقش پرداختند می توان به Steve Gleason , Mike Gleason و Scott Fujita اشاره کرد .

دانلود فیلم مستند Gleason 2016

مشخصات فیلم مستند Gleason 2016 :

– ژانر : مستند

– کارگردان : Clay Tweel

– نویسنده : Clay Tweel

– استودیوی سازنده : Steve Gleason

– محصول کشور : آمریکا – آلمان

– تاریخ انتشار : 29 جولای 2016

– مدت زمان : 110 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p WEB-DL

– فرمت فایل : MKV

– بودجه ساخت : 91 هزار دلار

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Gleason 2016