دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Happy People A Year in the Taiga 2012

Happy People A Year in the Taiga 2012 در سال 2012 توسط کمپانی Studio Babelsberg ساخته شده است . کارگردانی این فیلم مستند بر عهده Werner Herzog بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم مستند می باشد و سابقه ساخت فیلم های مستند موفقی چون Hate in America و Into the Inferno را در کارنامه هنری خود دارد و در سال 2007 برای ساخت فیلم مستند تحسین شده Encounters at the End of the World نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم مستند سال شده است .

خلاصه داستان : داستان این فیلم مستند حول زندگی گروهی از روستاییان می باشد که در دهکده باختیا در شهر تایگای سیبری زندگی می کنند . کارگردان در این فیلم مستند که فیلم برداری آن بیش از یک سال به طول انجامید نحوه زندگی افراد این روستا را در طول یک سال به شما نشان خواهد داد . در طول این فیلم مستند شما شاهد این خواهید بود که این افراد در چه شرایط سختی و با چه امکانات کمی زندگی خود را سپری می کنند و هر سال برای به پایان رساندن سال چه چالش هایی را از سر می گذرانند .

دانلود فیلم مستند Happy People A Year in the Taiga 2012

– ژانر : مستند

– تهیه کننده : Studio Babelsberg

– تاریخ انتشار : 2012

– محصول کشور : انگلستان

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : DVDRIP

– فرمت فایل : Mkv

– زیر نویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *