دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Listen to Me Marlon 2015

Listen to Me Marlon 2015 در سال 2015 توسط کمپانی Passion Pictures ساخته شده است . کارگردانی این فیلم مستند بر عهده Stevan Riley بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمنیه ساخت فیلم مستند می باشد و سابقه ساخت فیلم های مستند موفقی چون Everything or Nothing و Blue Blood را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های مستند موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : مارلون براندو متولد 3 آپریل 1924 یکی از بزرگترین بازیگران تاربخ سینمای جهان می باشد . براندو قالب شهرت خویش را مدیون بازی در فیلم On the Waterfront و The Godfather می باشد . او در مدت فعالیت هنری خود در بیش از 50 فیلم سینمایی نقش افرینی کرده است و در تمام این فیلم ها خوش درخشیده است . در این فیلم مستند کارگردان با استفاده از نوارهایی که خود مارلون براندو در مدت حیات خود درست کرده است موفق شده بعد جدیدی از شخصیت این هنرمند را به جهانیان معرفی کند . نوارهایی که در این فیلم استفاده شده است تاکنون در هیچ فیلم مستند دیگری نشان داده نشده است .

دانلود فیلم مستند Listen to Me Marlon 2015

– ژانر : مستند

– تهیه کننده : Passion Pictures

– تاریخ انتشار : 2015

– محصول کشور : انگلستان

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080Bluray

– فرمت فایل : Mkv

– زیر نویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *