دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Living in the Age of Airplanes 2015

Living in the Age of Airplanes 2015 : یک فیلم مهیج و زیبا با موضوع علمی در ژانر مستند است که در سال 2015 و محصول کشور امریکا می باشد . استودیو ی آمریکایی Terwilliger Productions نام شرکت سازنده ی این فیلم مستند است که از کمپانی های قدیمی و به نام و موفق در زمینه ی تولید و عرضه ی فیلم های مستند  است که از دیگر محصولات محبوب این کمپانی می توان از فیلم Flying Full Circle تولید سال 2009 و هم چنین مستند One Six Right محصول سال 2005  نام برد . کارگردان و نویسنده این اثر نیز آقای Brian J. Terwilliger نام دارد که جزو کارگردانان خوش ذوق و صاحب سبک به حساب می آید و از محصولات پر طرفدار این کارگردان می توان از فیلم Big Fish محصول سال 2003 و فیلم One Six Right تولید سال 2005 و البته محصول موفق The Core که یک فیلم مستند در ژانر درام است نام برد . و اما ژانر “مستند” به علت حقیقت و واقعی بودن داستان و محتوای فیلم ساخته شده ، از جمله پر طرفدار ترین سبک ها در بین محصولات رسانه ای به شمار می رود که تقریبا از سال 1920 کشف و در دست ساخت قرار گرفت و از بهترین و تاثیر گذار ترین ها در این میان می توان به فیلم هایی چون The Fourth Phase و هم جنین فیلم Who Took Johnny محصول سال 2014 و البته فیلم محبوب Kevin Hart: What Now تولید سال 2016 اشاره کرد .

دانلود فیلم مستند Living in the Age of Airplanes 2015 با کیفیت 720p WEBDL

سایر توضیحات : داستان فیلم مستند Living in the Age of Airplanes 2015 یک موضوع علمی و جذاب در رابطه با عصر حمل ونقل در دنیای امروزی ست . امروزه هواپیما ها یکی از بزرگترین و مهمترین اختراعات بشری می باشد که توانسته است تاثیرات زیادی بر زندگی ی انسان ها بگذارد . این مستند به دور دنیا و بیش از 20 کشور مخنلف سفر می کند و شما را با انواع صنعت هواپیمایی آشنا می سازد . و اما تنها بازی گر نقش اصلی فیلم مستند Living in the Age of Airplanes 2015 که یکی از معروف ترین بازیگران هالیوود است آقای Harrison Ford  نام دارد که بسیاری وی را با فیلم محبوب Indiana Jones می شناسند . فیلم مستند Living in the Age of Airplanes 2015 از لحاظ بسیاری مورد نقد و تشویق علاقه مندان و طرفداران به این ژانر از فیلم ها قرار گرفته است که از جمله می توان به فیلم برداری و صحنه های زیبا و مجذوب کننده ، کیفیت بسیار خوب فیلم برداری و صداگزاری های زیبا ی این محصول اشاره کرد و نام برد . در مجموع ، با جمع آوری ی همه ی فاکتور ها ی مثبت موجود در این محصول ، می توان گفت که مستند Living in the Age of Airplanes 2015 از نمره ی بسیار خوبی در بیشتر سایت های معتبر فیلم و سریال از آن خود کرده است . پیشنهاد می کنیم تماشای این فیلم مستند را از دست ندهید .

دانلود فیلم مستند Living in the Age of Airplanes 2015 با کیفیت 720p WEBDL

– مشخصات فیلم مستند Living in the Age of Airplanes 2015 :

– ژانر : مستند

– کارگردان : Brian J. Terwilliger

– استودیوی سازنده : Terwilliger Productions

– محصول کشور : امریکا

– تاریخ انتشار : 2015

– مدت زمان :  47 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش :  720p WEBDL

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید .

Living in the Age of Airplanes 2015