دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Lo And Behold Reveries Of The Connected World 2016

جهان متصل زودگذر و واهی است ، این فیلم که در سال 2016 در آمریکا به کارگردانی ورنر هرتسوگ ساخته شده است در آن هرتسوگ تعمق تاثیر وجودی اینترنت، رباتیک، AI، را مورد بررسی قرار می دهد زیرا اینترنت از موضوعاتی است که ، اکنون در زندگی بشر نقش بسیار مهمی دارد . این فیلم اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس 2016 ، و توسط شرکت NetScout برگزار شده بود . این مستند شامل مصاحبه با باب کان، ایلان ماسک، سباستین ترون، تد نلسون، و دیگر رهبران تکنولوژی روز دنیا است . در مستند Lo And Behold Reveries Of The Connected World 2016 ورنر هرتسوگ می کوشد تا نحوه عملکرد شبکه جهانی اینترنت را به طور کامل توضیح دهد . و بگوید که چگونه تمام جهان به وسیله اینترنت به یکدیگر متصل شده است و کسی که آن را اختراع کرده است کیست ؟

سایر توضیحات : در جهان افرادی که به اینترنت دسترسی ندارند بسیار کم هستند و تمام دنیا بهم می ریزد . تا به حال از خود پرسیده اید که چه کسی این فن آوری را برای بشر به وجود آورده یا مخترع آن کیست ؟ اکنون در جهان اغلب فکر می کنند که  وينتون سرف، که یکی از دانشمندان آمريكايي است پدر اینترنت نام دارد در صورتی که تا چند سال پیش مخترع اینترنت یا بهتر است بگوییم پدر اینترنت را رابرت برمر می دانستند . او همچنین به اختراع زبان جهانی کامپیوتر ها کمک های بسیاری کرده است . او در سن 83 سالگی بر اثر  ابتلا به سرطان در شهر تگزاس فوت کرد . همچنین آدرین توضیح می دهد که اینترنت و وب چه کمک بزرگی نیز به صنعت پزشکی کرده است . اکنون در کشور های پیشرفته بسیاری از عمل ها به صورت آنلاین انجام می شود به طوری که پزشک در کشوری دیگر است و عمل در کشوری دیگر در حال انجام می باشد . این مستند تا به حال جوایز بسیاری را به خود اختصاص داده است و یک پیروزی و یک نامزدی را از جشنواره دریافت کرده است .

دانلود فیلم مستند Lo and Behold Reveries of the Connected World 2016

مشخصات فیلم مستند Lo and Behold Reveries of the Connected World 2016 :

– ژانر : مستند

– تهیه کننده : Werner Herzog

– تاریخ انتشار : 2016

– محصول کشور : آمریکا

– زبان : انگلیسی

– مدت زمان فیلم مستند : 1 ساعت و 38 دقیقه

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lo and Behold Reveries of the Connected World 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *