دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Lost Rivers 2012

Lost Rivers 2012 در سال 2012 توسط کمپانی CatBird Films ساخته شده است . کارگردانی این فیلم مستند بر عهده Caroline Bacle بوده است که یکی از کارگردانان موفق در زمینه ساخت فیلم مستند می باشد و سابقه ساخت فیلم های مستند موفقی چون Raised Human و Lost Rivers را در کارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت این فیلم های مستند موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : در زمان های قدیم شهر ها در کنار رودهای بزرگ ساخته می شده است و به این صورت شهر ها از نعمت آب تمیز و محصولات مناسب بهره می بردند . اما پس از گذشت چندید سال و با صنعتی شدن شهر و پیشرفت تکنولوژی این رود ها نابود شدند و انسان ها در بستر همان رود ها شروع به ساخت کمپانی ها و کارخانه های بزرگ صنعتی کردند و از تکنولوژی های بزرگ و سرسام آور ساخت دست بشر بدون توجه به تاثیرات منفی این کار استفاده کردند . انسان ها این روش را تا سال ها بعد ادامه دادند و کار را به جایی رساندند که آب تبدیل به یک ماده کم یاب شد . در این فیلم مستند کارگردان و گروه تولید به این بهران جدید جهانی پرداخته اند .

دانلود فیلم مستند Lost Rivers 2012

– ژانر : مستند

– تهیه کننده : CatBird Films

– تاریخ انتشار : 2012

– محصول کشور : انگلستان

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720HDTV

– فرمت فایل : Mkv

– زیر نویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *