دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند All This Mayhem 2014

All This Mayhem 2014 در سال 2014 توسط کمپانی Pank & Martin ساخته شده است . کارگردانی این فیلم مستند بر عهده Eddie Martin بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم مستند می باشد و سابقه ساخت فیلم های مستند موفقی چون The Prelude و Lionel را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های مستند موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : داستان این فیلم مستند در رابطه با دو برادر می باشد که از کودکی در یک آرزوی مشترک به سر می برده اند آنها همیشه در آرزوی تبدیل شدن به اسکیت بازان حرفه ای بوده اند و در دوران کودکی و جوانی برای رسیدن به این هدف به سختی تلاش کردند و پا بر روی تمام علایق دیگرشان گذاشتند تا به هدف دیرینه خود برسند تا اینکه در استانه جوانی تبدیل به دو اسکیت باز حرفه ای شدند و به شهرت خوبی دست یافتند . اما پس از گذشت چند وقت این دو نفر درگیر یک مشکل و بهرانی جدید شدند آنها شروع به استفاده از مواد مخدر کردند . در این فیلم مستند کارگردان به بررسی زندگی این دو برادر و دلیل اینکه مواد مخدر چرا و چگونه وارد زندگی افراد می شود و آنها را تباه می کند پرداخته است .

دانلود فیلم مستند All This Mayhem 2014

– ژانر : مستند

– تهیه کننده : Pank & Martin

– تاریخ انتشار : 2014

– محصول کشور : انگلستان

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : BRRIP

– فرمت فایل : Mkv

– زیرنویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *