دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Racing Extinction 2015

Racing Extinction 2015 در سال 2015 توسط کمپانی Oceanic Preservation Society ساخته شده است . کارگردانی این فیلم مستند بر عهده Louie Psihoyos بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم مستند می باشد و سابقه ساخت فیلم های مستند موفقی چون The Cove و Racing Extinction را در کارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت این فیلم های مستند موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : دانشمندان عقیده دارند که نیمی از موجودات کره زمین تا پایان این قرن کشته می شوند . آنها اعلام کرده اند که ما وارد ششمین روخداد انقراض بزرگ در تاریخ بشریت شده ایم ، روخداد پنجم باعث شد که نسل دایناسور ها منقرض شود و دنیا وارد دوره انسان ها شود . طبق دست آوردهای جدید علمی دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که انسان ها جرقه های اولیه نابودی دایناسورها را زده اند به همین دلیل تنها نژادی که قادر است جلوی موج جدید انقراض را بگیرد انسان ها می باشند . در این فیلم مستند گروه تولید تصمیم گرفته اند که به بررسی دلایل این فاجعه بپردازند و در ادامه راهکاری برای جلوگیری از این فاجعه به بشریت نشان دهند .

دانلود فیلم مستند Racing Extinction 2015

– ژانر : مستند

– تهیه کننده : Oceanic Preservation Society

– تاریخ انتشار : 2015

– محصول کشور : انگلستان

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720HDTV

– فرمت فایل : Mkv

– زیر نویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *