دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Ronaldo 2015

Ronaldo 2015 یک فیلم مستند می باشد که در سال 2015 توسط کمپانی On The Corner Films ساخته شده است . کارگردانی این فیلم مستند بر عهده Anthony Wonke بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم مستند می باشد و سابقه ساخت فیلم های مستند موفقی چون Being AP و Syria: Children on the Frontline را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : این فیلم مستند در مدت زمان 14 ماه با دسترسی بدون محدودیتی به این بازیکن مطرح فوتبال جهان ساخته شده است . در این فیلم مستند جهان برای اولین بار چهره حقیقی این فوتبالیست ، پدر و مرد خوانواده دوست را خواهد دید و متوجه می شود که این فرد در زندگی روزمره خود با اطرافیان خود چگونه رفتار می کند . یکی از نکات جالب این فیلم مستند این می باشد که گروه تولید با دسترسی بی نظیری که به زندگی و فعالیت های ورزشی رونالدو داشته اند توانسته اند یک فیلم مستند کامل و جذاب در رابطه با این فوتبالیست مطرح تهیه کنند .

دانلود فیلم مستند Ronaldo 2015

– ژانر : مستند

– تهیه کننده : Left Turn Films

– تاریخ انتشار : 2014

– محصول کشور : ایالات متحده

– زبان : انگلیسی

– تعداد قسمت : 1

– کیفیت نمایش : 720Webdl

– فرمت فایل : mkv

– زیر نویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 5 replies
    1. سید مرتضی ساسکه says:

      سلام عالی دنبالش میگشتم ولی نمیشه حجمشو کمتر کنین توان دانلود ندارم یعنی بابام نمیزاره این همه دانلود کنم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *