دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Search For The Super Snake 2013 جستجو برای غول مارها

فیلم مستند Search For The Super Snake 2013 جستجو برای غول مارها مستندی زیبا می باشد . در این مستند جک و جیل دو تن از دانشمندان و مستندسازان تلاش دارند تا با رفتن به دل جنگلهای و محیطهای خطرناک به سراغ این موجودات عجیب میروند و از انها فیلمبرداری میکنند. در این مستند بیننده شاهد مارهای عظیم الجثه می باشد که به راحتی می توانند هر فرد را از پای در بیاورند

تصاویری از فیلم مستند Search For The Super Snake 2013 جستجو برای غول مارها :

Search-For-The-Super-Snake.www.Download.ir

Giant Snakes. The serpents of our nightmares. Reaching more than 30 feet long and hiding in the swamps, the trees and the basement. Today’s giant snakes are as big as they’ve ever been, and their appetites may have never been bigger. Over 100 teeth, 500 vertebrae, 1000 ribs, and 10,000 muscles work together to form natures most elegant predator. But what are the limits of these enormous serpents? How big can they grow, constrict and consume?

دانلود فیلم مستند Search For The Super Snake 2013 جستجو برای غول مارها با لینک مستقیمی از دانلود فارسی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *