دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Secrets of the Mona Lisa 2015

Secrets of the Mona Lisa 2015 در سال 2015 توسط کمپانی BBC ساخته شده است . کارگردانی این فیلم مستند بر عهده Ian Leese بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم مستند می باشد و سابقه ساخت فیلم های مستند موفقی چون The Art of Gothic: Britain’s Midnight Hour و The High Art of the Low Countries را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های مستند موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : مونا لیزا نام اثر هنری می باشد که در قرن 15 میلادی توسط یکی از ماهرترین نقاشان جهان لئوناردو داوینچی به تصویر کشیده شده است . این اثر هنری دارای عناوینی مانند شناخته شده ترین ، پربازدیدترین و محبوب ترین اثر هنری در تاریخ هنر جهان می باشد . این اثر هنری تصویری از Lisa del Giocondo می باشد که لئوناردو در سال های 1503 تا 1506 در حال نقاشی آن بوده است و طبق آخرین دانسته ها او بعد از سال 1517 نیز تغییراتی بر روی این اثر اعمال کرده است . در این فیلم مستند کارگردان به بررسی رازهای این اثر جذاب و دیدنی پرداخته است رازهایی که کسی تا بحال از آن پرده برنداشته است .

دانلود فیلم مستند Secrets of the Mona Lisa 2015

– ژانر : مستند

– تهیه کننده : BBC

– تاریخ انتشار : 2015

– محصول کشور : انگلستان

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080HDTV

– فرمت فایل : Mkv

– زیرنویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *