دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند To Be Takei

فیلم مستند To Be Takei ، یک فیلم مستند می باشد ، که بوسیله Jennifer M. Kroot طراحی و ساخته شده است . این فیلم مستند برای اولین بار در نمایشگاه 2014 Sundance Film Festival به نمایش در آمد و بازخورد های مثبتی را از سوی بینندگان و منتقدین دریافت کرد . این فیلم مستند در رابطه با George Hosato Takei می باشد . او که متولد 20 آپریل 1937 می باشد ، یک بازیگر آمریکایی ، کارگردان و نویسنده می باشد . تاکیی بیشتر برای ایفای نقش بیاد ماندنی اش در فیلم star Trek معروف شده است و باعث شده که در آینده او بتواند نقش های بیشماری را بازی کرده و تبدیل به یکی از بازیگران محبوب و معروف آسیایی هالیوود شود . در این فیلم مستند شما شاهد صحبت های این بازیگر بزرگ در رابطه با زندگی شخصی و حرفه ای او می باشید ، همچنین او در این فیلم رازهای بازیگری و تکنیک های پیشرفته خود را بازگو خواهد کرد . فیلم مستند To Be Takei یک فیلم مستند در رابطه با یکی از بزرگترین بازیگران آسیایی هالیوود می باشد .

تصاویری از فیلم مستند To Be Takei

دانلود فیلم مستند To Be Takei

– ژانر : مستند

– تهیه کننده : Dodgeville Films

– تاریخ انتشار : 2014

– محصول کشور : ایالات متحده

– زبان : انگلیسی

– تعداد قسمت : 1

– کیفیت نمایش : 1080Blueray

– فرمت فایل : MP4

– زیر نویس فارسی : بزودی

  • 2 replies
    1. نیلوفر says:

      با سلام و خسته نباشید بابت سایت بسیار خوبتون.

      من مستند How It is Made رو همیشه از سایت شما دانلود میکردم ولی اخیرا کلی قسمت ازش اومده ولی شما نذاشتید. فقط تا فصل 19 گذاشتید در حالیکه داره الان فصل 25 اش پخش میشه. ممنون میشم فصلهای بعدی رو قرار بدید. چون هیچ سایت دیگه ای غیر از شما این حجم مستند رو لینک مستقیم قرار نمیده.

      واقعا تکید. مرسیییییییییییی

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *