دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Team Foxcatcher 2016

Team Foxcatcher 2016 نام فیلم مستند در ژانر تاریخی , زندگی نامه , جنایی و ورزشی ساخته استودیوی Hattasan Productions می باشد . در این مستند به بررسی زندگی John DuPont که یک نیکوکار ثروتمند می باشد پرداخته شده است . او در سال 1996 به یکی از سوژه های کشور تبدیل شده بود زیرا اقدام به قتل پر افتخارترین کشتی گیر آمریکا کرد . قبل از این اتفاقات زندگی او از حالت عادی خارج شده بود و او پول های خود را به بدترین شکل ممکن خرج می کرد . او برای کمک به تیم ملی کشتی المپیک آمریکا امکانات بسیار گران قیمت در خانه ی خود تدارک دیده که Foxcatcher نام دارد . Dave Schultz که موفق ترین و عنوان دار رشته کشتی در آمریکا می باشد از دوستان بسیار صمیمی DuPont به حساب می آید او اولین فردی بود که از Dunpont در زمان شروع فعالیت های عجیب و زندگی غیر عادی خود حمایت کرد . در نهایت وفاداری بیش از حد شولتزر به دانپت به بهای جان او تمام می شود .

دانلود فیلم مستند Team Foxcatcher 2016

سایر توضیحات : مستند Team Foxcatcher 2016 توسط Jon Greenhalgh کارگردانی شده است . Greenhalgh که تا به حال تجربه ی تهیه کنندگی چهار عنوان را در کارنامه ی خود دارد اولین تجربه ی کارگردانی خود را در این فیلم تجربه می کند . از عناوینی که او در آن نقش داشته می توان به Rank و Fight Day اشاره کرد . موضوع این فیلم مستند باعث نامزد شدن Dunpot برای جایزه اسکار شد . در نهایت Steve Carell موفق به کسب این جایزه به خاطر بازی در نقش دانپوت شد . از کسانی که در این فیلم مستند حضور دارند می توان به John du Pont , Dave Schultz و Nancy Schultz اشاره کرد .

دانلود فیلم مستند Team Foxcatcher 2016

مشخصات فیلم مستند Team Foxcatcher 2016 :

– ژانر : مستند – ورزشی – تاریخی – زندگی نامه – جنایی

– کارگردان : Jon Greenhalgh

– استودیوی سازنده : Hattasan Productions

– محصول کشور : انگلستان

– تاریخ انتشار : 18 آپریل 2016

– مدت زمان : 60 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p WEBRip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Team Foxcatcher 2016