دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند That Sugar Film 2014

That Sugar Film 2014 در سال 2014 توسط کمپانی Madman Production Company ساخته شده است . کارگردانی این فیلم مستند بر عهده Damon Gameau بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم مستند می باشد و سابقه ساخت فیلم های مستند موفقی چون Animal Beatbox و That Sugar Film را در کارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت این فیلم های مستند موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : داستان این فیلم مستند در رابطه با یکی از مواد خوراکی می باشد که ما روزانه مقدار زیادی از آن را مصرف می کنیم بدون آنکه به ضرر های این مواد بر سلامتی خود فکر کنیم . شکر ماده غذایی می باشد که به طور طبیعی و غیر طبیعی در طول روز توسط انسان ها به مقدار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد . در این فیلم مستند کارگردان به ضرر های بسیار این ماده شیرین می پردازد و به شما نشان می دهد که شکر چگونه می تواند طی مدت کوتاهی شما را به قتل برساند .

دانلود فیلم That Sugar Film 2014

– ژانر : مستند

– تهیه کننده : Gennaker

– تاریخ انتشار : 2014

– محصول کشور : انگلستان

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720Bluray

– فرمت فایل : Mkv

– زیرنویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 2 replies
    1. majid says:

      سلام
      نیما عزیز پس کی یه نسخه با کیفیت بهتره فیلم جنگ ستارگان :نیرو برمیخیزد رو میزاری

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *