دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند The Fourth Phase 2016

The Fourth Phase 2016 نام فیلم مستند در ژانر اکشن , ماجرایی , ورزشی می باشد که توسط استودیوی Red Bull Media House ساخته شده است . موضوع اصلی این مستند در مورد ورزش اسنوبورد می باشد . یک اسنوبورد باز حرفه ای به نام Travis Rice و دوستانش به دنبال یک ماموریت چند ساله برای دنبال کردن جریان North Pacific Gyre می باشند . در نقش Rice و پیروان با تجربه ی او فراز و نشیب های بسیاری را نسبت به ماجراجویی های قبلی خود تجربه می کنند . نوع فیلم برداری در این مستند بسیار مثال زدنی می باشد و اوج هیجان در کنار استرس برای بیننده ایجاد می کند . جدای آنکه نوع ورزش اسکوبورد بسیار هیجان انگیز و نفس گیر است فیلم برداری حرفه ای آن نیز می تواند این هیجان را بیشتر کند . شما می توانید در این فیلم مستند هیجانی که به بینندگان سرتاسر جهان نیز القا شده است را مشاهده کنید .

دانلود فیلم مستند The Fourth Phase 2016

سایر توضیحات : فیلم مستند The Fourth Phase 2016 توسط Jon Klaczkiewicz کارگردانی شده است و Melissa Larsen وظیفه ی نویسندگی آن را برعهده داشته است . Klaczkiewicz که کارگردانی جوان به شمار می رود تاکنون هیچ فعالیتی در زمینه ی فیلم سازی نداشته است و این مستند اولین عنوان او به شمار می رود . مستند The Fourth Phase که در کشورهای مختلف نظیر استرالیا , ژاپن , آمریکا و روسیه فیلم برداری شده است در تاریخ 2 اکتبر 2016 به اکران عمومی در آمده است . Mikkel Bang , Shin Biyajima و Ben Ferguson از افرادی هستند که در این مستند به ایفای نقش پرداخته اند .

دانلود فیلم مستند The Fourth Phase 2016

مشخصات فیلم مستند The Fourth Phase 2016 :

– ژانر : مستند – جنایی

– کارگردان : Jon Klaczkiewicz

– نویسنده : Melissa Larsen

– استودیوی سازنده : Red Bull Media House

– محصول کشور : آمریکا – استرالیا – ژاپن – روسیه

– تاریخ انتشار : 2 اکتبر 2016

– مدت زمان : 90 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p WEB-DL

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

The Fourth Phase 2016