دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند The Guvnor 2016

The Guvnor 2016 (نام فارسی گوونر) نام مستند سینمایی می باشد که توسط استودیوی Salon Pictures ساخته شده است . Lenny McLean در سال 1949 در لندن به دنیا آمد . او در دوران نوجوانی به خاطر مرتکب شدن جرم های متعدد 18 ماه را در زندان سپری کرد . بعد از آزاد شدن او به عنوان یک بوکسر کار خود را ادامه داد . او مجدد در سال 1992 دستگیر شد این بار جرم او جراحت بیش از حد فردی بود که با او در باشگاه تمرین می کرد و در نهایت این جراحات باعث کشته شدن او شد . پس از گذراندن 18 ماه دیگر و آزاد شدن از زندان حرفه ی بازیگری را انتخاب کرد . او به عنوان یا قاچاقچی در سریال محبوب بریتانیایی به کارگردانی Eddie Davies و با نام The Knock و در بسیاری از فیلم های دیگر حضور داشت . مدت ها بعد او دچار سرطان شد و قبل از آنکه بمیرد کتاب زندگی نامه خود به نام The Guvnor را منتشر ساخت .

دانلود فیلم مستند The Guvnor 2016

سایر توضیحات : مستند زندگی نامه The Guvnor 2016 توسط Paul Van Carter کارگردانی و نویسندگی شده است . این فیلم ساز با تجربه تا به حال کارهای مختلفی را در زمینه تهیه کنندگی داشته است که می توان از The Challenge و Gascoigne به عنوان بهترین آثار او نام برد ولی در کسوت کارگردانی Carter تجربه ی قبلی نداشته و این مستند اولین کار او به شمار می رود . از افرادی که در این مستند حضور دارند می توان به Lenny McLean , Jamie McLean و Martin Askew اشاره کرد .

دانلود فیلم مستند The Guvnor 2016

مشخصات فیلم مستند The Guvnor 2016 :

– ژانر : مستند – زندگی نامه

– کارگردان : Paul Van Carter

– نویسنده : Paul Van Carter

– استودیوی سازنده : Salon Pictures

– محصول کشور : آمریکا – آلمان

– تاریخ انتشار : 5 اکتبر 2016

– مدت زمان : 85 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– بودجه ساخت : 1,000,000 $

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

The Guvnor 2016