دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند The Truth Of Christmas 2006

The Truth Of Christmas 2006 در سال 2006 توسط کمپانی Metropolitan Films ساخته شده است . کارگردانی این فیلم مستند بر عهده Edward Sri بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم مستند می باشد و سابقه ساخت فیلم های مستند موفقی چون The Nativity Story و We the Economy را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های مستند موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : داستان این فیلم مستند در رابطه با تولد حضرت مسیح می باشد . در اکثر فیلم های مستند و سینمای تولد حضرت مسیح به طور خاصی به تصویر کشیده شده است ، اما اکثر این فیلم ها این اتفاق مهم را به اشتباه و با اختلاف به بینندگان نشان داده اند حال در این فیلم مستند کارگردان تصمیم دارد تا با استفاده از آموزه های دین مسیح یک تصویر دقیق و درست از تولد و زندگی این پیامبر به بینندگان نشان دهد . یکی از نکات جالب این فیلم مستند استفاده دقیق از انجیل می باشد به طوری که پس از دیدن این فیلم مستند شما با تولد و زندگی حضرت مسیح به طور دقیق آشنا خواهید شد .

دانلود فیلم مستند The Truth Of Christmas 2006

– ژانر : مستند

– تهیه کننده : Metropolitan Films

– تاریخ انتشار : 2006

– محصول کشور : انگلستان

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720HDTV

– فرمت فایل : Mkv

– زیر نویس فارسی : ندارد

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *