دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Winter on Fire 2015

Winter on Fire 2015 در سال 2015 توسط کمپانی Afineevsky – Tolmor Production ساخته شده است . کارگردانی این فیلم مستند بر عهده Evgeny Afineevsky بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم مستند می باشد و سابقه ساخت فیلم های مستند موفقی چون Pray for Ukraine و On Air with Dr. Harel را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های مستند موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : داستان این فیلم مستند در رابطه با وقایع ناگواری می باشد که مابین سال های 2013 و 2014 در کشور اکراین اتفاق افتاد . گروهی از دانش اموزان که برای اعتراض به رفتارهای اشتباه دولت گرد هم آمده بودند با رفتار تند پلیس مواجه می شوند که این اشتباه از سوی پلیس اکراین این گرد همایی کوچک و آرام را تبدیل به یک انقلاب تمام عیار می کند که در آن معترضان درخواست استعفای ریس جمهور Viktor F. Yanukovich را از سمت خود داشته اند .

دانلود فیلم مستند Winter on Fire 2015

– ژانر : مستند

– تهیه کننده : Afineevsky – Tolmor Production

– تاریخ انتشار : 2015

– محصول کشور : ایالات متحده

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720Webdl

– فرمت فایل : Mkv

– زیر نویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *