دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم Attack on Titan 2015

Attack on Titan 2015 ، نام یک فیلم سینمایی می باشد ، که در سال 2015 بر اساس یک انیمه با همین نام توسط کمپانی Kôdansha ساخته شده است . کارگردانی این فیلم سینمایی بر عهده Shinji Higuchi بوده است ، که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون The Floating Castle , Giant God Warrior Appears in Tokyo را در کارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . یک پسر نوجوان به نام ارن باید با استفاده از قدرت های ماورالطبیعه ای که دارد ، به ارتش کمک کند تا با هم بتوانند در برابر نژاد خشن و کشنده تایتان ها ایستادگی کنند . دراین راه او باید با کمک دوستان خود و ارتش بهجنگ این موجودات قول پیکر برود و بزودی متوجه می شود که این نبرد سهمگین بسیار خطرناک و چالش برانگیز می باشد . فیلم Attack on Titan 2015 یک فیلم سینمایی جذاب و دیدنی برای طرفداران این سری می باشد .

تصاویری از فیلم Attack on Titan 2015

دانلود فیلم Attack on Titan 2015
دانلود فیلم Attack on Titan 2015

مشخصات دیگر :

– ژانر : فیلم – ماجراجویی – اکشن

– کارگردان : Shinji Higuchi

– شرکت سازنده : Kôdansha

– محصول کشور : ژاپن

– تاریخ انتشار : 2015

– مدت زمان : 90 دقیقه

– زبان پخش : ژاپنی

– کیفیت نمایش : 1080Bluray

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : بزودی

  • 7 replies
    1. مرضیه says:

      ببخشید من میخوام این انیمیشن را با گوشی بگیرم ولی متاسفانه بعد گرفتن فایل را نخواند باید چگونه دانلود کنم که این اتفاق نیافته.چون شنیدم روش خاصی داره

      پاسخ دادن
      • hamid.kh says:

        سلام
        دوست عزیز ابتدا توسط نرم افزار winrar فیلم رو از حالت فشرده خارج کنید و سپس فیلم را اجرا کنید. در صورتی که باز هم اجرا نشد کدک های مختلف پلیر تون را دانلود و نصب کنید.
        ما را در تلگرام دنبال کنید.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *