دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم Killing Season 2013

Killing Season 2013 نام یک فیلم سینمایی می باشد که در سال 2013 توسط کمپانی Millennium Films ساخته شده است . کارگردانی فیلم سینمایی Killing Season 2013 بر عهده Mark Steven Johnson بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم سینمایی می باشد و سابقه ساخت فیلم های سینمایی موفقی چون Ghost Rider و Daredevil را در کارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت این فیلم های سینمایی موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . مارک یکی از کارگردانان جوان و با استعداد هالییود می باشد که در سال های اخیر با بازیگران بزرگی چون رابرت دنیرو ، جان تراولتا و بن افلک کار کرده است و حاصل این همکاری ها فیلم های موفقی بوده است که هر کدام در ژانرهای مختلفی ساخته شده اند . از بازیگران حاظر در این فیلم سینمایی می توان به رابرت دنیرو اشاره کرد که یکی از بزرگترین بازیگران تاریخ سینما می باشد و تاکنون موفق به دریافت دو جایزه اسکار شده است این شخص که در بیش از 107 فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته است افتخار این را داشته است که با کارگردانان بزرگی مانند فرانسیس فورد کاپولا و مارتین اسکورسیزی همکاری کند که حاصل این همکاری ها فیلم های موفقی چون Taxi Driver و  GOD FATHER II بوده است .

سایر توضیحات : در این فیلم سینمایی شما شاهد داستان دو تن از بازماندگان جنگ بوسنی می باشید که در یک شرایط غیر عادی با یکدیگر ملاقات می کنند . فورد یک سرباز آمریکایی می باشد که یکی از جنگ بوسنی بازگشته است و به تنهایی در جنگل زندگی می کند و در تلاش است تا زخم های روحی که در طول جنگ دیده است را مداوا کند اما هنگامی که کوک که یکی از افسران ارتش بوسنی بوده است برای پیدا کردن ردپایی از فورد به ایالات متحده سفر می کند تا مشکلات قدیمی خود را با فورد حل کند زندگی فورد دست خوش تغییراتی زیادی می شود و زندگی فورد تبدیل به جنگ جهانی سوم می شود .

دانلود فیلم Killing Season 2013

مشخصات دیگر :

– ژانر : درام

– کارگردان : Mark Steven Johnson

– شرکت سازنده : Millennium Films

– بازیگران : Robert De Niro – John Travolta – Milo Ventimiglia

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2013

– مدت زمان : 113 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080Bluray

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس فارسی : دارد

– پیوند : IMDB

Killing Season 2013

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *