دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم The Last Witch Hunter 2015

The Last Witch Hunter 2015 یک فیلم سینمایی می باشد که در سال 2015 توسط کمپانی One Race Films ساخته شده است . کارگردانی این فیلم سینمایی بر عهده Breck Eisner بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم سینمایی می باشد و سابقه ساخت فیلم های سینمایی موفقی چون The Crazies و Sahara را در کارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت این فیلم های سینمایی موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : داستان این فیلم سینمای در رابطه با شخصی به نام کولدار می باشد که یکی از آخرین بازمانده های نسل خود می باشد ، کولدار که یک شکارچی جادوگر می باشد و سال های زیادی از عمر خود را صرف مبارزه با این موجودات شیطانی کرده است در آخرین نبرد خود با یکی از قدرتمند ترین جادوگران زمان خود دچار یک نفرین شیطانی می شود و تبدیل به یک موجود نامیرا می شود . حال قرن ها پس از این جریان کولدار که در دنیای مدرن زندگی می کند و آخرین بازمانده نسل خود می باشد متوجه می شود که گروه جدیدی از جادوگران قصد نابود کردن دنیا و تمام چیزهایی که او برای انها تلاش کرده است می باشند .

دانلود فیلم The Last Witch Hunter 2015

مشخصات دیگر :

– ژانر : درام – اکشن

– کارگردان : Breck Eisner

– شرکت سازنده : One Race Films

– بازیگران : Vin Diesel – Rose Leslie – Elijah Wood

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2015

– مدت زمان : 106 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080WEBDL

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس فارسی : دارد

– پیوند : IMDB

  • 8 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *