دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم Sicario 2015

Sicario 2015 در سال 2015 توسط کمپانی Black Label Media ساخته شده است . کارگردانی این فیلم سینمایی بر عهده Denis Villeneuve بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم سینمایی می باشد و سابقه ساخت فیلم های سینمایی موفقی چون Enemy و Prisoners را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های سینمایی موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . از بازیگران حاظر در این فیلم سینمایی می توان به Benicio Del Toro اشاره کرد که در سال 2000 برای بازی درفیلم سینمایی ترافیک موفق به کسب جایزه اسکار شده است .

خلاصه داستان : یک مامور جوان و تازه کار FBI بوسیله دولت انتخاب می شود تا وارد یک گروه از نیروهای ویژه که به منظور نابودی گروه های قاچاق مواد مخدر تشکیل شده اند شود و با همکاری سایر افراد حاظر در این گروه این گروه ها را از بین ببرند . در ادامه او متوجه می شود که برای مبارزه با این گروه ها او مجبور است که بهای سنگینی پرداخت کند که این بها ممکن است به قیمت انسانیت او تمام شود .

دانلود فیلم Sicario 2015

مشخصات دیگر :

– ژانر : اکشن – درام

– کارگردان : Alejandro González Iñárritu

– شرکت سازنده : Black Label Media

– بازیگران : Emily Blunt – Josh Brolin – Benicio Del Toro

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2015

– مدت زمان : 121 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080Bluray

– فرمت فایل : Mkv

– زیرنویس فارسی : دارد

– پیوند : IMDB

  • 9 replies
    1. hosein1370 says:

      سلام ممنون از فیلم هایی که قرار میدید من یبار درخواست داده بودم که اگه میشه انکودر فیلم رو هم مشخص کنید
      الان این فیلم انکودرش کیه ؟

      پاسخ دادن
    2. Mohsen says:

      very good
      من خیلی از این ژانر فیلم خوشم اومد یجورایی هم مستند هم سینمایی عاشق نقش اول و دومم البته باید بازی.راش بشناسی تا بیشتر حال کنی مرسی که /ذاشتین تو سربرگتون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *