دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم Spotlight 2015

Spotlight 2015 در سال 2015 توسط کمپانی Anonymous Content ساخته شده است . کارگردانی این فیلم سینمایی بر عهده Tom McCarthy بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم سینمایی می باشد و سابقه ساخت فیلم های سینمایی The Cobbler و The Visitor را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های سینمایی موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است و در سال 2010 برای ساخت انیمیشن UP کاندید دریافت جایزه اسکار شده است . از بازیگران حاظر در این فیلم سینمایی می توان به Mark Ruffalo و Rachel McAdams که از بازیگران محبوب و موفق حال حاظر در سینمای جهان می باشند اشاره کرد .

خلاصه داستان : داستان این فیلم سینمایی در رابطه با یکی از عظیم ترین پرونده های رسوایی ایالات متحده می باشد که در دهه 80 و 90 منتشر شده است . در این فیلم سینمایی دادگاه به بررسی پرونده های فساد در دستگاه های دولتی می پردازد .

دانلود فیلم Spotlight 2015

مشخصات دیگر :

– ژانر : اکشن – درام

– کارگردان : Tom McCarthy

– شرکت سازنده : Anonymous Content

– بازیگران : Mark Ruffalo – Michael Keaton – Rachel McAdams

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2015

– مدت زمان : 128 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : DVDSCR

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 2 replies
    1. مهدی says:

      ببخشید شما میتونید مثل این سایت فیلم هاتون رو کم حجم بزارید؟ این سایت فقط فیلم ایرانی میزاره

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *