دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم Trumbo 2015

Trumbo 2015 در سال 2015 توسط کمپانی Groundswell Productions ساخته شده است . کارگردانی این فیلم سینمایی بر عهده Jay Roach بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم سینمایی می باشد و سابقه ساخت فیلم های سینمایی موفقی چون The Campaign و Meet the Fockers را در کارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت این فیلم های سینمایی موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . از بازیگران حاظر در این فیلم سینمایی می توان به Bryan Cranston اشاره کرد که بیش از این برای بازی در سریال تلویزیونی Breaking Bad موفق به کسب جوایز بسیاری شده بود .

خلاصه داستان : داستان این فیلم سینمایی در رابطه با شخصی به نام دالتون ترومبو می باشد ، این شخص در دهه 40 آمریکا یکی از موفق ترین و بزرگرترین فیلم نامه نویسان هالیود بوده است ، اما بر اثر جریاناتی که در آن زمان اتفاق می افتد و ترامبو تفکرات کومونیستی داشته است وارد لیست سیاه هالیود می شود و دیگر هیچ شخصی با او همکاری نمی کند .

دانلود فیلم Trumbo 2015

مشخصات دیگر :

– ژانر : اکشن – درام

– کارگردان : Jay Roach

– شرکت سازنده : Groundswell Productions

– بازیگران : Bryan Cranston – Diane Lane – Helen Mirren

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2015

– مدت زمان : 124 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : DVDSCR

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *