دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجله Playstation Official Magazine UK April 2014 پلی استیشن

مجله Playstation Official Magazine UK April 2014 به بررسی کامل بازی های PS3 , PS4 و PSP می پردازد و شما را با جدیدترین عناوین این کنسول ها آشنا می سازد و هم چنین به بررسی تخصصی بازی های عرضه شده برای این کنسول ها نیز می پردازد و شما را با نقاط قوت و ضعف این بازی ها آشنا می سازد . این مجله هر ماه عرضه می شود و می توانید در آن اخبار کاملی در مورد بازی ها و کنسوا های سونی را بدست بیاورید . در این پست برای شما جدیترین شماره آن یعنی April 2014 را آماده نموده ایم که در آن به بررسی بازی هایی هم چون Batman Arkham Knight  , The Order  ,  Metal Gear Solid : Ground Zero , The Last Of us  و بسیاری دیگر از بازی های محبوب این کنسول می پردازد .

Each month we bring together the most exciting news, views and reviews on planet PlayStation. Direct access to Sony means you find out about the important stuff first, but our editorial independence also enables us to put together an unflinchingly honest reviews section, ensuring you never have to buy a bad game again. With fresh, modern design and clear, intelligent writing, OPM is essential reading for any PS3 owner serious about enjoying the finest entertainment system in the world. Find out for yourself by subscribing today

نام مجله : Playstation Official Magazine

تاریخ انتشار : April 2014

تعداد صفحات : 118

فرمت نمایش : PDF

دانلود مجله Playstation Official Magazine UK April 2014 پلی استیشن با لینک مستقیم از دانلود فارسی

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *