دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه آموزشی ورزش در خانه توسط jessica smith

مجموعه آموزشی ورزش در خانه توسط jessica smith ، یک فیلم آموزشی مختص بانوان برای انجام صحیح تمرینات ورزشی در خانه می باشد . برای صرف زمان و هزینه کمتر ما این مجموعه کامل و کارآمد را برای بانوان عزیز تهیه نموده ایم . عدم تحرکات ورزشی بصورت روزانه باعث بروز اختلالاتی در تمام قسمت های بدن می شود که به مرور زمان فرد را دچار مشکلاتی می نماید ولی با کمک مجموعه آموزشی ورزش در خانه توسط jessica smith و انجام تمرینات ورزشی بصورت مداوم می توانید از بروز این مشکلات جلوگیری کنید . این مجموعه با مربیگری خانم jessicasmith ، که یکی از مشهورترین مربیان زن در زمینه ورزش در خانه می باشد و تجربه ی 13 سال تحقیق و آموزش در این زمینه را دارد ، به شما چگونگی انجام درست حرکات ورزشی در خانه را آموزش می دهد و شما عزیزان می توانید با همراهی این مربی به انجام این حرکات بپردازید تا بتوانید با استمرار در این کار بدن خود را در آمادگی لازم و سلامتی نگه دارید . پس از طی مدتی که بصورت مداوم به انجام این ورزش ها پرداختید خودتان تاثیراتی که در شما بوجود می آید را خواهید دید . انجام حرکات نرمشی برای گرم کردن بدن ، حرکات ورزشی قدرتی برای بالا بردن استقامت بدن ، حرکات آرام برای هماهنگی تمام قسمت های بدن از مورادی است است که در این مجموعه خواهید آموخت که در نهایت شادابی و تندرستی را به شما خواهد داد .

jessica smith

این مجموعه شامل قسمت های زیر می باشد :

1 – Look Better 6 Weeks To Your Leanest Hottest Body Ever

که به آموزش ساده ترین روش های رژیم غذایی در کنار 15 دقیقه ورزش در روز برای تناسب اندام می پردازد .

2 – Jessica Smith 10 Pounds Down Cardio Abs

شامل تمرینات کیک بوکسینگ برای تقویت شکم و تنظیم ضربان قلب و تقویت عضلات می شود .

3 –  Ten Minute Solution – Belly Butt and Thigh Blasters

راه حل های 10 دقیقه ای برای آب کردن چربی ها اطراف شکم و عضلات .

دانلود مجموعه آموزشی ورزش در خانه توسط jessica smith با لینک مستقیم از دانلود فارسی

تعداد دیسک : 1 دی وی دی

قیمت : 5 هزار تومان

  • 3 replies
    1. مهتاب says:

      سلام
      وقت اکسترکت شدت واسه فایل
      10Minute Solution Belly Butt and Thigh Blasters
      ارور میده

      پاسخ دادن
      • Vahid Ghasemi says:

        سلام
        دوست عزیز مورد مدنظر شما بررسی شد و در اکسترکت مشکلی نداشت . لطفا پیغامی که میده رو برای ما ارسال نمایید تا بتونیم راهنماییتون کنیم .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *