دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه نرم افزار Autodest Suite Ultimate 2015

مجموعه نرم افزار Autodest Suite Ultimate 2015 مجموعه ای از نرم افزار های Autodesk می باشد که برای طراحی های مهندسی ساخته شده است . که به صورت تک تک به معرفی و توضیح کاربرد مجموعه نرم افزار Autodest Suite Ultimate 2015 می پردازیم .

 

نرم افزار های موجود در این مجموعه :

– Autodesk Building Design Suite Ultimate 2015
– Autodesk Design Suite Ultimate 2015
– Autodesk Entertainment Creation Suite Ultimate 2015
– Autodesk Factory Design Suite Ultimate 2015
– Autodesk Infrastructure Design Suite Ultimate 2015
– Autodesk Plant Design Suite Ultimate 2015
– Autodesk Product Design Suite Ultimate 2015

 

– نرم افزار Autodesk Building Design Suite Ultimate 2015 :

دانلود مجموعه نرم افزار Autodest Suite Ultimate 2015

این مجموعه یکی از بزرگترین مجموعه نرم افزارهای شرکت اتودسک می باشد که وارد بازار جهانی شده است . مجموعه ارائه شده مناسب برای دانش آموزان ، مهندسان ، دانشجویان می باشد . با استفاده از نرم افزارهای ارائه شده می توان طراحی هایی در سطح جهانی را خلق کرد . این مجموعه شامل نرم افزار حرفه ای در زمینه طراحی سازه های عمرانی و طراحی داخلی می باشد . نرم افزارهای ارائه شده مکمل یکدیگر می باشند به صورتی که می توان از پایه یک ساختمان را طراحی کرد و تا طراحی داخلی و آرشیتکت ساختمان با گرافیک و کیفیت بالا توسط مجموعه Autodesk Building Design Suite Ultimate استفاده کرد .

– نرم افزار Autodesk Design Suite Ultimate 2015 :

دانلود مجموعه نرم افزار Autodest Suite Ultimate 2015

نوآوری و ایجاد طرح های قانع کننده با استفاده از این طرح جامع سه بعدی و تهیه پیش نویس و بسته نرم افزار اسناد و مدارک .

– نرم افزار Autodesk Entertainment Creation Suite Ultimate 2015 :

دانلود مجموعه نرم افزار Autodest Suite Ultimate 2015

از پول سازترین و شیرین ترین مشاغل هنری می توان به ساخت انیمیشن و طراحی های سه بعدی اشاره کرد . این حرفه طرفداران و علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده و هر روز بر کسانی که به دنبال یادگیری این حرفه هستند اضافه می شود . همانطور که می دانید تولید و ساخت یک انیمیشن و یا یک طرح سه بعدی را تنها با یک نرم افزار خاص نمی توان انجام داد . این مجموعه شامل ابزار های مورد نیاز برای ساخت مدل های معماری ، انیمیشن ، عمران ، مکانیک و … می باشد . به عنوان مثال برای ساخت یک کاراکتر بسیار با کیفیت حرفه ای استفاده هم زمان از نرم افزارهایی مانند 3Dmax ،Vray ، Maya و . . . امری عادی و مرسوم به حساب می آید . دسترسی به تمامی این نرم افزار ها در یک پکیج به دلیل هزینه ی زیاد و کرک نبودن از جمله مشکلات کاربران و طرفداران این نرم افزار ها می باشد . با دانلود این مجموعه پکیج کاملی از مجموعه نرم افزار های تخصصی یک پارچه برای انیمیشن های سه بعدی را برای شما کاربران گرامی ارائه کرده است .

– نرم افزار Autodesk Factory Design Suite Ultimate 2015 :

دانلود مجموعه نرم افزار Autodest Suite Ultimate 2015

Factory Design Suite در تولید کارآمد ترین طراحی و ارتباط طرح با ایجاد مدل کارخانه های دیجیتال به شما کمک می کند .

– نرم افزار Autodesk Infrastructure Design Suite Ultimate 2015 :

دانلود مجموعه نرم افزار Autodest Suite Ultimate 2015

نرم افزار Autodesk Infrastructure Design Suite 2015 کمک بسزایی برای دانش آموزان آماتور و حرفه ای و همچنین مهندسین کلیه رشته ها می باشد . این مجموعه شامل 16 نرم افزار مهندسی به صورت کامل همراه با کرک می باشد . این مجموعه که نسخه Ultimate می باشد علاوه بر نرم افزارهای موجود ، راه حل های پیشرفته ای همراه با ابزار تخصصی برای رشته های مهندسی سازه ، مهندسی MEP و طراحی معماری را نیز شامل می شود .

– نرم افزار Autodesk Plant Design Suite Ultimate 2015 :

دانلود مجموعه نرم افزار Autodest Suite Ultimate 2015

Plant Design Suite Standard یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های اتوکد می باشد ، این نرم افزار علاوه بر ابزار های کمک به شما به ارائه P & ID ها و طرح اولیه کارخانه و تهیه پیش نویس کار می پردازد .

– نرم افزار Autodesk Product Design Suite Ultimate 2015 :

دانلود مجموعه نرم افزار Autodest Suite Ultimate 2015Autodesk Product Design Suite Ultimate ابزاری است که در نوآوری و ایجاد طرح های قانع کننده با استفاده از طرح جامع سه بعدی و تهیه پیش نویس و بسته نرم افزار اسناد و مدارک به شما کمک می کند .

تعداد دیسک : 36 دی وی دی

قیمت : 42.000 هزارتومان

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *