دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه Evermotion Archinteriors Vol 17

Evermotion Archinteriors Vol 17 ادامه فصل قبل از همین مجموعه می باشد که در مورد مباحث گرافیکی و مدل های سه بعدی آماده بود .به دلیل پیچیدگی مفاهیم این مجموعه از این فصل به بعد هر بخش را جدا گانه توضیح خواهیم داد . در فصل هفدهم می خواهیم به 10 صحنه بافت shadered که قابل نمایش است بپردازیم تا اطلاعات بیشتری را درباره دکوراسیون داخلی و مدل های سه بعدی این مجموعه به دست بیاوریم . در فصل هجدهم همه صحنه ها تنها برای V-ray 1.5 با 3ds مکس 8 آماده شده است . و مشخصات سیستم توصیه شده برای این بخش و این مجموعه : پردازنده Intel Core Duo با 4GB رم، و سیستم های 64bit می باشد .

دانلود مجموعه Evermotion Archinteriors Vol 17

بخش هفدهم از این مجموعه یکی از مهم ترین  بخش های این مجموعه است .

دانلود مجموعه Evermotion Archinteriors Vol 17

 

ما در این فصل به شناسایی دکوراسیون ها ، مدل های سه بعدی آماده ، لوازم مورد استفاده در دکوراسیون می پردازیم تا بتوانیم ایده هایی را خلق کنیم که مورد رضایت شما قرار بگیرد . ما با شنیدن کلمه دکوراسیون اولین فکری که به ذهنمان می رسد مبلمان و میز و صندلی است . اما این ها در ظاهر کار می باشد زیرا ابتدا باید زیر سازی انجام شود و بعد ظاهر سازی ها انجام گیرد . دکوراسیون نقش بسیار مهمی در زیبایی خانه ، محل کار و هر جای دیگری می تواند داشته باشد . مدل های سه بعدی به شما کمک می کند تا نمای خانه خود را قبل از دکوراسیون شدن ببینید تا بتوانید تصمیم بهتری را در مورد خانه خود و زیبایی و شکیل بودن آن بگیرید . در چند سال گذشته که این مجموعه ها هنوز آماده نبود ، مردم دکوراسیون خود را انتخاب می کردند ولی بعد از اینکه تمام می شد از دکوراسیونی که کردند پشیمان می شدند و یا بعد از چند وقت دل آن ها را می زد . اما اکنون شما با این مجموعه می توانید به راحتی بهترین مدل دکوراسیون را برای خانه خود انتخاب کنید و این اطمینان را داشته باشید که هیچگاه از مدل آن خسته نمی شوید .

Evermotion Archinteriors Vol 17