دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه Evermotion Archinteriors Vol 22

در بیست و دومین بخش از این مجموعه گرافیکی میخواهیم در مورد طرح های سه بعدی خاص این دکوراسیون و نور پردازی ها مخفی صحبت کنیم تا آشناییت بیشتری با نور پردازی و نقش آن در دکوراسیون داخلی ساختمان منزل یا محل کارتان به دست بیاورید . نور پردازی حرفه ای خاص است که هر کسی نمی تواند آن را انجام دهد و نیاز به متخصص  و تخصص دارد . مخصوصا در نور پردازی های مخفی که چراغ ها و لامپ ها در زیر دکوراسیون و جاهایی باید نصب شود که در معرض دید نباشد که ظاهر دکوراسیون را بهم بریزد . در شرکت های بزرگ همراه با دکوراسیون خاص آن شرکت نور پردازی  هایی انجام می شود که هر کس به آن ها نگاه کند چندین سوال از خود می پرسد . مثلا این نور از کجا آمده ؟ چرا لامپ یا چراغی دیده نمی شود ؟ و هزاران سوال دیگر .

دانلود مجموعه Evermotion Archinteriors Vol 22

شرکت Evermotion یکی از شرکت های بزرگ در این زمینه می باشد که بسیار خلاقانه به ثبت و ضبط ایده هایی می پردازد که همه را تحت تاثیر قرار میدهد .

دانلود مجموعه Evermotion Archinteriors Vol 22

مشخصات سیستم توصیه شده برای این مجموعه: پردازنده Intel Core Duo با 4GB رم، و سیستم های 64bit . این ده نمونه برای وی ری 1.5 SP5 با به 3dsmax 2009 آماده شده است . تا شما بتوانید بدون هیچ مشکلی از این مجموعه استفاده کنید و از آن بهره مند شوید . این مجموعه به دلیل اینکه طراحی های خاصی را در خود گنجانده است و راجب تخصصی ترین بخش نور پردازی صحبت میکند علاقه مندان زیادی را به خود اختصاص داده است . زیرا نور پردازی حرفه ای است که علاقه مندان زیادی دارد و هرساله در کشور هایی مانند فرانسه و اسپانیا و دیگر کشور ها جشن هایی برگزار می شود که در آن نورپردازی هایی به کار می رود که چشم همگان را به خود خیره می کند .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *