دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند سریالی Secret Life of Predators 2014 راز زندگی شکارچیان

مستند سریالی Secret Life of Predators 2014 راز زندگی شکارچیان ، مستند سریالی جذاب ، دیدنی و بی نظیری از زندگی حیوانات مختلف شکارچی در حیات وحش می باشد که توسط شرکت National Geographic و با کمک زیست شناس معروف Boone Smith تهیه و در سال 2014 منتشر و پخش آن آغاز گردیده است . این مستند سریالی که هر قسمت آن به یک نام معرفی و شناخته شده است مانند Secret Life of Predators Exposed ، به بیان راز زندگی شکارچیانی که در آن حیطه قرار دارند اختصاص پیدا می کند . اسمیت به سراغ شکارچیان مختلف حیات وحش در سراسر جهان ، که اغلب آنها رد معرض انقراض هستند ، می رود با استفاده از تکنولوژی های روز به بررسی و کشف اسرار زندگی آنها می پردازد . مستند سریالی Secret Life of Predators 2014 راز زندگی شکارچیان به سراغ شکارچیانی مانند گربه سالان دشت ها و جنگل ها ، شکارچیان مخفی در بیابان ها و علفزار ها ، شکارچیان کوچک و بزرگ دریا ها و رود خانه ها و …. می رود و در هر قسمت از این مستند سریالی به بررسی زندگی برخی از آنها با استفاده از دوربین هایی که اغلب بر روی یکی از این شکارچیان نصب می باشد خواهد پرداخت . اسمیت که متولد houndsmen آیداهو می باشد سالها به فراگیری هنر ردیابی موجودات پرداخت و اکنون با استفاده از این توانایی خود به ردیابی شکارچیان می پردازد تا بتواند بر روی زندگی آنها تحقیق نماید و اسراری که از این موجودات حیات وحش همچنان باقی مانده است را کشف کند . وی مدارک کارشناسی ارشد خود را از شیلات و حیات وحش دریافت کرده است .

مشخصات دیگر :

– ژانر : مستند حیات وحش

– تولید کننده : CHRIS DYE

– ساخت شرکت : National Geographic

– روایتگر : Boone Smith

– تاریخ انتشار : 2014

– زبان مستند : انگلیسی

– زمان تقریبی هر قسمت : 44 دقیقه

– زیرنویس فارسی : بزودی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت پخش : mkv

به روز رسانی :

1393/11/07
  • 30 replies
    1. شاهرخ تایگر says:

      سلام و عرض ادب خدمت شما سرور گرامی—-ابتدا تشکر میکنم از سایت خوبتون—-خسته نباشی دلاور—–خدا قوت پهلوان—-زنده باشی ایرانی—-در ادامه اینو خواستم به عرضتون برسونم که قسمت Naked که به معنی برهنه هست فیلتر شده متاسفانه که اینم از اشتباهات گروه فیلترینگ هست،بنده این مسئله رو به کارگروه فیلترینگ گفتم اما متاسفانه دوستان فیلترینگ رفع فیلتر نکردن—-آیا این امکان هست که این لینک رو اصلاح بفرمایید تا بنده هم بتونم دانلودش کنم—-سپاس از محبتتون—بنده اون کیفیتی رو عرض میکنم که حجمش 2گیگ و 820مگ هستش—-مجدد تشکر از سایت خوبتون

      پاسخ دادن
    2. mahmoud says:

      سلام. دوست من فیلم با هیچ پلیری اجرا نمیشه مگر شما فایل تست نشده توی سایت میگذارید در ضمن من پارتهای کم حجم رو دانلود کردم.

      پاسخ دادن
      • Vahid Ghasemi says:

        سلام دوست عزیز
        تمامی فایل ها قبل از قرار گرفتن بررسی میشن ، ولی اگه میبینید که مشکل داره لطفا دقیق بگید کدوم کیفیت رو دانلود کردید تا من دوباره بررسی کنم و راهنمایتون کنم .
        با تشکر

        پاسخ دادن
        • mahmoud says:

          با سلام مجدد من کیفیت 720p BluRay DTS x264-ALIEN
          رو دانلود کردم که با هیچ پلیر و کدکی باز نمیشه لطفا بفرمایید شما با چی اجرایش کردید . ممنون

          پاسخ دادن
          • Nima says:

            سلام
            دوست عزیز باعرض پوزش بابت مشکل پیش آمده ، بزودی لینک فایل های درست قرار خواهد گرفت .

            پاسخ دادن
    3. ali says:

      سلام
      فایل های دانلود شده پخش نمیشه و مشکل داره من 3 گیگ دانلود کردم پخش نمیشه حد اقل قبل از اپلود تو سایت چک کنید ببینید مشکل نداشته باشه

      پاسخ دادن
    4. رضا says:

      جناب نیما دست شما درد نکنه.حالا که شما اینقدر دمت گرمه نمیشه زحمت بکشی سه پارت آخر دیسهانورد نسخه ی ps3 رو بزاری برام بیزحمت…؟؟؟؟
      میشه لطفا؟؟؟

      پاسخ دادن
        • رضا says:

          اجرا نمیشه.اصل ویدیو خرابه.20 گیگ تا حالا به خودمون ضرر زدیم بواسطه ی دانلود از سایت وزینتون. بازی دیس هانوردم که اینهمشو گرفتیم دو گیگ تهش مونده بود که پاکش کردین و گفتین تو انجمن بگو بچه ها شاید آپ کنن برات .
          خیلی ممنونم
          خدانگهدارتون باشه زحمت میکشین

          پاسخ دادن
    5. mohammad says:

      سلام ضمن عرض تشکر از سایت خوبتون

      من قبلا این مستند رو از سایت شما دانلود کرده بودم که ساخت سال 2013 بود و اینکه الان گذاشتین نوشته 2014 ولی اسکرین شات این مستند همونی هست که من دانلود کرده بودم.
      خواستم ببینم اگر تکراری هست دیگه اینو دانلود نکنم ولی اون قبلی هر قسمتش حجمش 1 گیگ بود ولی اینا زیاده،لطف کنید بگید این جدید هست یا خیر !؟

      پاسخ دادن
      • Vahid Ghasemi says:

        سلام
        خواهش می کنم ، دوست عزیز لینک های قبلی با مشکل مواجه شده بودن و ما دوباره دانلود کردیم و گذاشتیم . این همون مجموعه ی قبلی هستش و فرقی با مجموعه ای که شما دانلود کردید نداره .

        پاسخ دادن
    6. کامیار says:

      با سلام
      لینک ها مشکل دارن
      هر چهار قسمت Secret Life of Predators 2014 راز زندگی شکارچیان , مشکل داره و دانلود نمیشه
      لطفا بررسی کنید

      پاسخ دادن
      • Vahid Ghasemi says:

        سلام
        دوست عزیز لینک های کدوم قسمت مشکل دارند ؟
        لطفا دقیق بگید تا سریعا بررسی کنیم .
        با سپاس

        پاسخ دادن
    7. mazaher says:

      سلام خسته نباشین
      ممنون بابت قرار دادن این از این دست مستندآ تو سایتتون
      ولی میشه با کفیت 480p یاHDTV تو سایتتون قرار بدین برای کسایی مث من که شبآ(تو تایم دانلود رایگان) دانلود میکنن این حجما خیلی زیادن محسوب میشن ,اگر براتون امکانش هست هم این مستند هم مستندآ بعدیتون را با این حجم قرار بدین ,ممنون^_^

      پاسخ دادن
      • Nima says:

        سلام
        در حال تهیه مستند با کیفیت مناسب و حجم پایین برای شما دوست عزیز هستیم

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *