دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند سریالی Time Scanners

 Time Scanners یکی دیگر از مجموعه مستند های ارائه شده توسط شرکت History Channel می باشد . این مستند سریالی بسیار اعجاب آور به بررسی سه بعدی بناهای تاریخی با استفاده از جدیدترین تکنولوزی های روز و کمک گرفتن از کارشناسان این زمینه می پردازد . فیلم مستند Time Scanners  چگونگی شاهکارهای مهندسی این نمادهای برتر جهان را نشان می دهد که چگونه بشر بدون برخورداری از تکنولوژی و علم امروز توانسته همین بناهای عظیم و شگرفی را خلق نماید . در این مستند با روش اسکن دیجیتالی به طراحی سه بعدی از این بناهای پرداخته و سعی در بیرون کشیدن اسرار ساخت آنها دارند .

خلاصه توضیحات :با این روش منحصر بفرد می توانند تمام جزییات آنرا با استفاده از این نقشه های سه بعدی ببینند و به تصویر بکشد ، آنها در هر قسمت از این مستند سریالی به سراغ یکی از بناهای شگفت انگیز دنیا می روند ، بنا هایی مانند Jerusalem اوشلیم یا بیت المقدس و بررسی و طراحی نقشه ی سه بعدی آن ، شهر باستانی که تنها معبدی از آن باقی است ، Machu Picchu شهری قدی می که نماد از تمدن اینکاها بوده ، Colosseum ورزشگاه و یا تاتر دنیا که توسط امپراطوری روم بنا گردید ، St Paul’s Cathedral قدیمی ترین کلیسای جهان با معماری بی نظیر ، Egyptian Pyramids اهرم معروم فرعون های مصر که هر کدام در نوع خود یکی از بی نظیر ترین معماری ها را دارد و نحوه ساخت و طراحی آنها همیشه برای محققان و کارشناسان جزو بزرگترین معماها بوده و هست .

دانلود مستند سریالی Time Scanners

مشخصات دیگر :

– ژانر : مستند سریالی-تاریخی

– محصول شرکت : Histor

– پخش از شبکه : History Channel

– مدت زمان تقریبی هر قسمت : 45 دقیقه

– زبان مستند : انگلیسی

– تاریخ انتشار : 2014

– وضعیت : پایان یافته

– کیفیت نمایش : 720p

– فرمت پخش : mp4

– زیرنویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 2 replies
    1. فرهاد says:

      با سلام،

      متاسفانه قبل از باز شدن صفحه برای دانلود با خطای Not Found مواجه می‌شوم و صفحه باز نمی‌شود.

      با تشکر،

      پاسخ دادن
      • Nima says:

        سلام
        با عرض پوزش بابت مشکل پیش امده ، در حال دریافت فایل های جدید برای بروز رسانی پست هستیم .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *