دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند APEX The Story of the Hypercar 2016

یک مستند سینمایی جذاب درباره ابرماشین های مدرن که توسط بزرگترین متخصص ها طراحی شده و بهترین کمپانی های ماشین سازی به ساخت آن ها پرداخته اند می باشد. مستند APEX The Story of the Hypercar 2016 به بررسی کلاس جدیدی از اتومبیل های اسپورت عجیب و غریب می پردازد که می توانند 0 تا 200 مایل را در چند ثانیه طی کنند.در قسمت هایی از آن، کارگردان این فیلم شمارا به بازدید از کارخانه هایی می برد که این غول های جاده را تولید می کنند که بعد از آن شما بطور کامل با روند ساخت ابرماشین ها و همچنین چگونگی طراحی و تولید آن ها آشنا خواهید شد. مجریان این مستند در استودیو، اتومبیل هارا مورد آزمایش می دهند و به شما نشان می دهند که چگونه می توان جت های جنگنده را برای رفت و آمد های عادی به خیابان فرستاد و مطمئنن با بیشترین سرعتی که در عمرتان دیده اید مواجه خواهید شد. در این مستند همچنین شما مسابقات خطرناکی را در لبه پرتگاه های آلمان و سوئد خواهید دید.

APEX The Story of the Hypercar 2016

 

سایر توضیحات: این مستند محصول سال 2016 آمریکا می باشد که توسط  J.F.Musial کارگردانی شده است تا در اختیار علاقمندان به اتومبیل های اسپورت و سرعت در سرتاسر جهان قرار بگیرد . از بازیگران و ستارگان ان فیلم می توان به Manuel Berglung، Chris Goodwin، Dan Greenawalt، Chris Harris، Julius Kruta، Narrator، Patrick Long و … اشاره کرد. Mike Spinelli، نویسنده خلاق و مشهور، وظیفه نوشتن مستند ابرماشین هارا برعهده داشته است و توانسته به بهترین شکل ممکن از پس آن بربیاید. مستند ذکر شده در تاریخ 26 مارچ 2016 منتشر شده و تا کنون توانسته بیش از بیش از 200,000 دلار فروش کند و جوایز بسیاری را به خود اختصاص دهد.

APEX The Story of the Hypercar 2016

مشخصات فیلم مستند APEX The Story of the Hypercar 2016 :

– ژانر : مستند

– محصول کشور : آمریکا

– امتیاز : 7.4/10

– تاریخ انتشار : 26 مارچ 2016

– تعداد قسمت : 1

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p WEBRip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

APEX The Story of the Hypercar 2016

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *