دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند Lamborghini Factory The Story

Lamborghini Factory The Story نام مستند جدید از شبکه National Geographic می باشد . یک نجیب زاده ی ایتالیایی به نام Ferruccio Lamborghini کمپانی لامبرگینی را در سال 1963 تاسیس کرد . هدف از ساخت این کمپانی تولید ماشین هایی لوکس برای رقابت با کمپانی های مشابه نظیر فراری بود . اولین مدل های این کمپانی نظیر 350 GT در اواسط 1960 تولید شد و از لحاظ قدرت , راحتی و کیفیت مورد توجه قرار گرفت . لامبرگینی توانست در سال 1966 برای ماشین کوپه ورزشی Miura بسیار مورد توجه و تحسین قرار گرفت . طراحی موتور آن به صورتی بود که از آن به عنوان استانداردی برای ساخت ماشین های دیگر نام برده می شد . همواره این خودرو لوکس با تولید مدل های جدید و خلاقانه خود توانسته سهم مهمی از بازار جهانی خودرو را برای خود کند .

دانلود مستند Lamborghini Factory The Story

سایر توضیحات : مستند Lamborghini Factory The Story به کارخانه های ساخت لامبرگینی رفته و داستان های واقعی پشت ساخت این اتومبیل را نشان می دهد . شاید برای بسیاری از افراد نحوه ی ساخت اتومبیل های این کمپانی از ابتدا تا انتها بسیار جذاب باشد . همچنین صحنه هایی که در این مشاهده می کنیم تا به حال در جای دیگری نمایش داده نشده است . پشت ساخت این مستند شبکه تلوزیونی National Geographic وجود دارد که مستندهای آن همیشه زبان زد خاص و عام بوده و در هر ژانری که مستند سازی کنند تفاوت را به زیبایی می توان حس کرد . شما می توانید این مستند زبا را در ادامه از سایت دانلود فارسی دریافت کنید .

دانلود مستند Lamborghini Factory The Story

مشخصات فیلم مستند Lamborghini Factory The Story :

– ژانر : مستند – ماشین – تکنولوژی

– استودیوی سازنده : National Geographic

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 5 آپریل 2016

– مدت زمان : 85 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p HDTV

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : National Geographic

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lamborghini Factory The Story