دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند The Watchmakers Apprentice 2015

The Watchmakers Apprentice 2015 در سال 2015 توسط کمپانی DAM Productions ساخته شده است . کارگردانی این فیلم مستند بر عهده David Armstrong بوده است ، که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم مستند می باشد و سابقه ساخت فیلم های مستند موفقی چون The Watchmaker’s Apprentice و Amy را در کارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت این فیلم های مستند موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : داستان این فیلم مستند در رابطه با شخصی به نام Dr George Daniels می باشد ، در این فیلم مستند شما شاهد خواهید بود که چگونه این شخص از یک شاعر دوران دیکنز تبدیل به یک استاد ساعت ساز می شود . در این فیلم مستند شما شاهد خواهید بود که چگونه راجر اسمیت که از کودکی به این علم علاقه داشته است وارد این شاخه می شود و در مدت هفت سال تبدیل به شاگرد دنیلز می شود و پس از مدت کوتاهی تبدیل به یکی از بزرگترین ساعات سازان جهان می شود .

دانلود مستند The Watchmakers Apprentice 2015

– ژانر : مستند

– تهیه کننده : DAM Productions

– تاریخ انتشار : 2015

– محصول کشور : ایالات متحده

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : DVDRIP

– فرمت فایل : Mkv

– زیر نویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *