دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار تشخیص دهنده رنگ پیکسل تصویر در مک ColorSnapper 2

ColorSnapper 2 نرم افزاری که به وسیله ی آن کاربر در سیستم مکینتاش خود قادر خواهد بود رنگ های موجود در سیستم مک خود خود را جمع آوری و برای طراحی توسعه دادن استفاده کند . این نرم افزار باعث آسان شدن جمع آوری , سازمان دهی و صادر کردن رنگ در هر پیکسل از صفحه نمایش می شود . این نرم افزار از طریق سیستم گسترده hotkey فعال شده و به کاربر ذره بینی داده می شود که به وسیله ی آن به راحتی می توانند هر رنگی را در هر پیکسل از تصویر را تشخیص دادهو کپی کنید . رنگ انتخاب شده بر اساس اولویت شما در clipboard در فرمت دلخواهتان کپی می شود . ColorSnapper 2 برای OS X Yosemite طراحی شده است که از هر دو تم تاریک و روشن پشتیبانی می کند . این نرم افزار قار است با صفحه های نمایش متعدد با دقت تفکیک متفاوت و با غلظت پیکسل متفاوت کار کند . کاربر در این نرم افزار می تواند به راحتی بین فضای کار و ابزار سویچ کند و با میانبر صفحه کلید آن ار به راحتی کنترل کند . با نرم افزار ColorSnapper2 حال شما می توانید رنگ ها را سازماندهی , تنظیم و بدون خارج شدن از نرم افزار آنها را صادر کنید .

دانلود نرم افزار تشخیص دهنده رنگ پیکسل تصویر در مک ColorSnapper 2

قالبیت های نرم افزار ColorSnapper 2 :

– اجازه دادن حالت جدید Hi-Precision برای انتخاب رنگ از هر پیکسل از تصویر

– امکان صادر کردن داده به Adobe  Photoshopو  Illustrator

– ضبط تصویر ذره بین

– امکان کپی کردن وانتقال داده به clipboard با یک کلیک

– وجود پنجره ی علاقه مندی ها و تاریخچه در محیط نرم افزار

– رابط یکپارچه ادغام نرم افزار با پانل رنگ Apple که می توان رنگ ها را قبل از ارسال تنظیم کرد

– امکان استفاده از مقادیر رنگ های انعطاف پذیر قالببندی برای مطابقت با سبک برنامه نویسی , مراه با تمام فرمت های پشتیبانی شده جدید، از جمله CSS3، NSColor و UIColor، Swift، Android، Java، NET و …

ColorSnapper 2