دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ساختن فایلهای نصب Advanced Installer

با نرم افزار Advanced Installer  میتوانید برای فایلها و نرم افزارهایی که فایل نصبی ندارند فایل نصبی بسازید و این نرم افزارها را نصب کنید.با نرم افزار Advanced Installer میتوانید بسته های نصب و اینستال خود را در عرض چند دقیقه بسازید و از آن استفاده کنید. پس از چند قدم ساده شما میتوانید نوع و نحوه اجرا و نحوه پکیج کردن فایلهای نصبی را جمع کنید و فایل نصبی را تولید کنید. در واقع نرم افزار Advanced Installer برای ساخت فایل های اتوران میباشد که ساختار و ابزار های درون این نرم افزار این امر را ممکن ساخته ابزار های به کار رفته شده در این نرم افزار باعث شده تا این امر بدون داشتن هیچگونه دانش قبلی از طرز کار این نرم افزار به آسانی انجام گیرد . پس کاربرانی که به دنبال ساخت فایل های اتوران برای نرم افزارهای خود هستند ما به آنها نرم افزار Advanced Installer را پیشنهاد میکنیم . اين نرم افزار را ميتوانيد از سايت دانلود فارسي دريافت نماييد.

ویژگی های Advanced Installer :

– ثبت نام فونت‌ها در سیستم عامل ویندوز

– تولید فایل های اینستال و Setup

– نصب و حذف کلیدهای رجیستری

– ساخت فایل های اتوران و فایل های نصبی

– سازگار با تمام نسخه های ویندوز

– شناسایی و ارتقاء نسخه های قدیمی تر و…

تصاویری از محیط نرم افزار Advanced Installer :

Advanced-Installer-Professional-www.download (1) Advanced-Installer-Professional-www.download (2) Advanced-Installer-Professional-www.download (3) Advanced-Installer-Professional-www.download (4)

دانلود نرم افزار ساختن فایلهای نصب Advanced Installer با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *