دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار طراحی در مک Vectoraster

Vectoraster نرم افزاری است که نسخه جدید آن برای مکینتاش اخیرا از شرکت lostminds عرضه شده است . Vectoraster یک ابزار گرافیکی برای ایجاد الگو ها مبتنی بر بردار و halftones بر اساس تصاویر یا شیب ها است . الگو ها و اشکال نقطه ای موجود در سراسر طرح می تواند متفاوت باشد که این باعث ایجاد سبک های متفاوت می شود . نتیجه تصاویر ایجاد شده در صورت تغییر پارامتر ها , طرح جدید بروز رسانی شده و نمایش داده می شود . نتیجه طرح های ایجاد شده می تواند به طور سریع و راحت به صورت فایل های EPS یا PDF و یا بر اساس فایل های تصویری با فرمت JPEG، PNG یا TIFF خارج شده و همچنین در صورت نیاز به سادگی با کپی و جابه جایی در نرم افزار های گرافیکی دیگر قرار داده می شود . در این نرم افزار علاوه بر وارد کردن تصاویر از بیرون برای طرحتان می توانید خط ها و شیب های محوری ای را برای آن تعریف کرده و آنها را تنظیم کنید . در این نسخه از نرم افزار تا حد زیادی امکاناتی مانند شکل , اندازه و رنگ های متفاوتی برای شما در نظر گرفته شده است تا به خلق طرح هایتان بپردازید.

دانلود نرم افزار طراحی برای مک Vectoraster

قابلیت های نرم افزار Vectoraster :

–  وجود بسیاری از انواع اشکال از جمله : دایره، چند ضلعی ،  فونت های متفاوت و امکان وارد کردن اشکال برداری سفارشی و یا تصاویر.

– کنترل دقیق تغییر شکل و رنگ های طرح

– وجود حالت خط های پیشرفته با خطوط عرضی مختلف به جای نقطه ها

– کنترل دقیق تمام جزئیات طرح ها و جایگاه قرار داشتن آنها

– قابلیت چرخش و جابجایی آسان طرح و امکان اضافه کردن تحریفات متعدد مانند امواج و تاب ها

– خروجی گرفتن با فرمت های محبوب و یا جابه جایی آن در یک نرم افزار گرافیکی دیگر

Vectoraster