دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار طراحی سازه های مهندسی Intergraph Cadworx 2014

نرم افزار Intergraph Cadworx 2014 مجموعه کاملی از ابزارهای شامل فولاد ساختمانی ، تجهیزات و ابزارهای طراحی ، نمودارهای فرآیند دقیق و …. را تشکیل میدهد . نرم افزار Cadworx 2014 یک افزونه مناسب برای تجزیه و تحلیل لوله و مخازن است . علاوه بر ویژگی های ذکر شده طراحان و مهندسان را قادر می سازد تا اطلاعات خود را در حالی که ویرایش مدل و اطلاعات طرحی را شروع میکنند با دیگران به اشتراک بگذارند . پردازش سریع نرم افزار و رابط کاربری در توانمند سازی طراحان موثر بوده و به طراحان توانمندی ویژه ای را نسبت میدهد . نرم افزار Cadworx مجموعه ابزارهای خود را بر اساس ارتباط بین نرم افزار CAD برقرار میکند . با استفاده از ابزارهای در نظر گرفته شده در نرم افزار CAD میتوانید خطوط لوله ، تجهیزات ، سیستم تهویه ، سینی کابل ، … را طراحی کنید . سه بعدی سازی مدل ها یکی از مهم ترین موضوعاتی می باشد که مهندسین به آن ها توجه زیادی دارند و میتوان با استفاده از سیستم سه بعدی سازی مبدل های حرارتی ، مخازن ها ، پمپ ها را بین دو پل ارتباطی نرم افزار CAD و CADworx طراحی کنید . سرعت و نحوه بازگذاری صفحه نمایش در نرم افزار اتوکد بسیار بالا می باشد و استفاده از ابزار آلات ترسیم خطوط و ترسیم نقشه کار و سرعت زمان را برای رسیدن به پایان یک پروژه حرفه ای کاهش میدهد .

ویژگی نرم افزار Intergraph Cadworx 2014 :

– ارتباط کامل با نرم افزار اتوکد

– ساخت تجهیزات فولادی ، تجهیزات ساختمانی ، مخازن ها ، سیستم تهویه ، تاسیسات صنعتی

– تجزیه و تحلیل لوله و مخازن های به کار رفته

– به اشتراک گذاشتن اطلاعات در حال ویرایش

– استفاده از ابزارهای تخصصی

– مناسب برای سیستم عامل 32 و 64 بیتی

– پشتیبانی از نسخه ویندوز

 

تصاویری از محیط نرم افزار Intergraph Cadworx 2014 :

دانلود نرم افزار طراحی سازه های مهندسی Intergraph Cadworx 2014

سایت مرتبط : Intergraph

 دانلود پلاگین اتوکد طراحی سازه های مهندسی Intergraph Cadworx 2014 با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی همراه با راهنمای نصب به صورت رایگان

  • 7 replies
    1. mojtaba says:

      doostan hengam ejraye file ” cadworx2014.exe ” ke dar foldere ” install_[Download.ir] ‘ ghardaraf babate har kodoom az mavaredi ke mikhaym nasb konim ye serial numbef mikhad.. aya jaei hast ke betoonam in haro peyda konam?
      merci

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *