دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار طراحی و شبیه سازی (Missler Software TopSolid 2018 v6.19.200 (x64

نرم افزار طراحی و شبیه سازی Missler Topsolid ، یک نرم افزار قدرتمند و کاملا مهندسی میباشد که تا تمام نیازهای متقاضیان را برطرف می کند . نرم افزار Missler Topsolid از طرح ها و تولیدات جدیدی در زمینه مهندسی مکانیک , ساخت ابزار و صنعت چوب دارد . این نرم افزار محصولی پیشرفته از کمپانی Topsolid می باشد که به تازگی نسخه 2018 v6.19.200 آن برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . قابلیت طراحی برجسته از دیگر توانایی این نرم افزار می باشد . کاملا یکپارچه شدن با نرم افزار CAD به متقضیان این امکان را می دهد تا طرح ها و محصولات خود را با بازدهی بیشتر طراحی نماید . بهبود های زیادی در زمینه های اصلی این نرم افزار در ورژن 2018 v6.19.200 انجام پذیرفته است . سیستم یکپارچه CAM نیز از دیگر قابلیت های آن می باشد در این سیستم از تمام ظرفیت های Topsolid CAM برای مدیریت تمام فرایندهای ماشینکاری و تبدیل آن تنها به یک فرآیند CAM با راه های مختلف . در نرم افزار Missler Topsolid راهکارهایی برای کم کردن زمان ماشین کاری , افزایش کیفیت محصول و کاهش هزینه های ابزار ارائه کرده است . استفاده از سیستم CAD و CAM در صنایع چوبی نیز کاربرد دارد . به علت پیشرفت مستمر و روزمره نرم افزار Topsolid’S Wood و Topsolid Wood Cam نه تنها پیشنهاد افزایش بازده در طراحی و تولیدات را می دهد بلکه تمام موانع مابین بخش تحقیق تا بخش تولید را از بین می برد . امروزه بیش از 10،000 شرکت در سراسر جهان با استفاده از TopSolid کار خود را پیش میبرند.

Missler TopSolid 7.11

ویژگی های نرم افزار Missler Topsolid :

ترکیب منحصر به فرد نوآوری و فن آوری (فلز، چوب، ورق های فلزی) ارگونومی با کیفیت بالا

آسان برای استفاده

مدیریت تمام فرایندهای ماشینکاری

– ادغام CAM و CAS در کنار یکدیگر

– دارای عملکرد جدید برای تمامی استانداردها

بسیاری از توابع جدید برای فعال کردن شرکت ها برای کاهش بار ماشینکاری، افزایش کیفیت محصول و کاهش هزینه های ابزار

درباره کمپانی Topsolid :

امروزه بیش از 10،000 شرکت در سراسر جهان با استفاده از TopSolid کار خود را پیش میبرند . این شرکت به طور قابل توجهی در صحنه بین المللی در دهه گذشته گسترش یافته است . پاریس ، لیون ، تولوز ، نانت ، نانسی ، بلکه شیکاگو ، شانگهای ، بوگوتا ، Delemont و مودنا محصولات این شرکت را استفاده می کنند و بیش از 70٪ از نرم افزار ما صادر می شود . Missler دارای شرکای در اروپا ، آسیا ، اقیانوسیه ، آفریقا و شمال و جنوب امریکا می باشد بیش از 500 کارمند در زمینه ی توسعه و فروش در TopSolid مشغول به کار می باشند .

If you are looking for a complete CAD/CAM product to meet your manufacturing requirements – retrieval, modification, creation of geometries, building on know-how, production using any technology, control of operations and machines, publication and organization of technical data – then we have the answer! Unique, efficient, reliable, complete and incredibly productive.

Panasonic, Safran, Legrand, DCNS, GE, Sanyo, Sidel, and thousands of others all over the world have opted to automate and integrate their industrial production by implementing a genuine digital chain that faultlessly links their design, production and management system using the best practices and according to the state of the art.

به روز رسانی :

در تاریخ 1397/8/14 نسخه جدید (Missler Software TopSolid 2018 v6.19.200 (x64 اضافه شد.
  • 2 replies
    1. مهدی says:

      سلام ممنون از سایت عالی شما . چرا هیچ کدوم از برنامه های شما راهنمای نصب نداره . خواهشا این مورد را بررسی کنید من چندتا برنامه از شما گرفتم مثل همین top solid ولی هیچ کدوم راهنما نداره موقع نصب به مشکل میخوریم الان nx . invento cam . , ….تو نصب گیر کردم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *