دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار فشرده سازی فایل ها در مک Pacifist

Pacifist نرم افزاری است که نسخه جدید آن اخیرا توسط شرکت Charlessoft عرضه شده است .  انتشار و اشتراک گذاری فایل های تصویری و ویدیویی و آن هم با حجم بالا در اینترنت کار بسیار مشکلی است به همین دلیل نرم افزار Pacifist برای حل این مشکل و کاهش حجم فایل ها هنگام فشرده سازی کمک زیادی را به کاربران می کند . یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار  جستوجو کردن و به پیدا کردن مشکل بعضی نرم افزار ها که هنگام نصب رخ می دهد است .  این نرم افزار به کاربر اجازه مشاهده و باز کردن فایل های دارای disk images , فایل ها.tar. tar.gz , .tar.bz2 , .pax  و zip , و یا نصب فایل ها به طور مستقیم را می دهد . این نرم افزار زمانی که شما بخواهید فقط یک نرم افزار و یا یک فایل را از یک بسته دارای فایل های متعدد را بدون استخراج همه ی فایل باز کنید و یا فایل های دانلود شده موجود در یک بسته بزرگ را مشاهده کنید بسیار مفید واقع می شود .  Pacifist همچنین می تواند برخی از آرشیو های دیگر غیر HTTP را باز کند و استخراج یک فایل از یک آرشیو بزرگ Zip را برای شما آسان کند .

دانلود نرم افزار فشرده سازی و باز کردن فایل های فشرده برای مکینتاش Pacifist

قابلیت های نرم افزار Pacifist :

– پشتیبانی از اکثر فرمت های AVI, WMV, FLV, 3GP, MKV, MOV, MP4, MPEG, MPG, DIVX, XVID , ASF, AVM, AVS, DAT, F4V, NSV OGM, RM, RMVB, TP, TS, VOB

– قابلیت پیدا کردن مشکل نرم افزار هایی که هنگام نصب به مشکل برخورد کرده اند

–  امکان کاهش بی نظیر حجم فایل تصویری , ویدیویی و یا هر فایلی دیگر

– قابلیت فشرده سازی تصاویر با استفاده از جدیدترین الگو های فشرده سازی

Pacifist