دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار مدیریت امور مالی شخصی برای مک iFinance

iFinance نرم افزاری است که نسخه جدید آن اخیرا برای مکینتاش از طرف شرکت Syniumsoftware عرضه شده است . این نرم افزار به شما یک رویکرد جامع و کارآمد در مدیریت راحت امور مالی شخصی ارائه می دهد . iFinance به شما به راحتی و در سریع ترین راه اجازه پیگیری از درآمد و هزینه هایتان را می دهد . به وسیله ی این نرم افزار شما با یک نگاه سریع به جدول ها و ارزیابی های مفید بلافاصله خواهید فهمید که در چه جایی می توانید پول خرج کنید و از چه طریقی قادر هستید اموالتان را بهینه سازی کنید . iFinance با ماموریت دسته بندی اتوماتیک , کلمات کلیدی , بودجه و با ویژگی تجزیه و تحلیل تاریخچه حساب های بانکی شما در کار مدیریت اموال شما را یاری می کند . به وسیله نرم افزار  iFinance به راحتی می توانید امور مالی خود را ارزیابی و تجزیه تحلیل کنید تا بفهمید که چگونه می توان پس اندازی هم در مقابل خرج های تان داشته باشید . شما می توانید با این نرم افزار تمام مخارج خود از جمله هزینه های جاری مانند اجاره یا رهن , پرداخت بیمه  ,    مواد غذایی و یا وام را تحت کنترل خود داشته باشید .

دانلود نرم افزار مدیریت امور مالی شخصی برای مک iFinance

قابلیت های نرم افزار iFinance :

– دارای پایگاه داده های رمزگذاری شده

– قابلیت حفاظت از رمز عبور ) پشتیبانی از Touch ID )

– پیگیری هزینه های نقدی و معاملات

– قابلیت انتقال شرح مذاکرات

– دارای دسته بندی های : اطلاعات تماس , تجزیه و تحلیل , هزینه , درآمد , ضرر , سود , نمودارها , گزارش ها و بودجه ( با انتساب اتوماتیک )

– قابلیت همگام سازی wifi و iCloud

– ضمیمه کردن فایل (برای انجام معاملات )

– وجود ارزهای مختلف (در یک پایگاه داده)

– دارای پایگاه داده های متعدد

– پشتیبانی از فرمت های CSV , OFX , QIF و MT940

– دارای حساب های بانکی در مرکز اطلاع رسانی

– قابلیت صادر کردن فرمت های CSV و PDF

iFinance