دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار مقایسه متن در مک Araxis Merge 2016

Araxis Merge یک برنامه نرم افزاری است که به طور خاص به منظور کمک به شما به صورت بصری برای ادغام و همگام سازی فایل های متنی و پوشه های ایجاد شده است . این نرم افزار به شما به طور فوری هر نوع تغییر بین قرار داد های مختلف و یا پیش نویس مقاله ها را با مقایسه خبر می هد . نرم افزار Araxis Merge می تواند به طور مستقیم متن هایی را از (Microsoft Office (Word and Excel و یا مدارکی با فرمت PDF و RTF را باز کرده و مقایسه کند و کپی ای از متن های نرم افزار هایی مانند مانند Microsoft Office را برداشته و در متن مقایسه بچسباند . این نرم افزار همچنین می تواند گزارشی از یافته ها را به صورت HTML و یا XML صادر کند . نرم افزار می تواند بوک مارک ها و نظرات مقایسه فایل یا پوشه اضافه کرده و سپس آن را به عنوان یک آرشیو تک فابل به ایمیل دیگر اعضای تیم برای ذخیره و بررسی بفرستد . Araxis Merge تواناست تغییرات اعمال شده توسط شما و همکارانتان را با استفاده از مقایسه سه راه ادغام کرده و یک نسخه جد مشترک صادر کند .

دانلود نرم افزار مقایسه متن در مک Araxis Merge 2016

قابلیت های نرم افزار Araxis Merge :

– توانایی مقایسه , درک و ترکیب نسخه های مختلف از فایل های منبع

– استفاده از مقایسه سه راه برای ادغام تغییرات ساخته شده توسط شما و دیگر همکارانتان به صورت نسخه جد مشترک

– همگام سازی یک وب سایت با منطقه ی عملیاتی خود را از طریق FTP

– صرفه جویی در وقت و کاهش خطا های ممکن با کمک کردن به شما برای افزایش دقت وسرعت کاری

– می تواند متن های مقایسه Microsoft Office و دیگر فایل های PDF و RTF را استخراج کرده و متنشر کند

– مفید برای نادیده گرفتن تغییرات بی اهمیت مانند برچسب زمانی و یا گسترش کلمات کلیدی

– توانایی چاپ کپی مقایسه فایل ها و پوشه، و برای سفارشی کردن رفتار و ظاهر برنامه، از جمله فونت، رنگ و این که آیا صفحه نمایش افقی باشد یا عمودی

Araxis Merge