دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار مهندسی شیمی EPCON SiNET

نرم افزار مهندسی شیمی EPCON SiNET ، یک نرم افزار قدرتمند بین المللی پیشرو در اندازه گیری خط لوله و شبیه سازی می باشد . این نرم افزار محصولی پیشرفته از کمپانی آمریکایی EPCON Software می باشد که به تازگی برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است ، دستیار مهندس SINET ترکیبی از ثبت اختراع تجزیه و تحلیل شبکه خط لوله با اطلاعات ملک های فیزیکی برای تجزیه و تحلیل از لوله کشی فرآیند و تجهیزات در مایع ، گاز ، و چند مرحله فرآیند رابط شبیه سازی نوآور در SiNET 9 فراهم می کند ، اطلاعات مهندسی برای حل ریشه جریان و افت فشار سیال در مشکلات وسایل کارخانه خود را با نرم افزار EPCON SiNET می توانید برطرف کنید . اولین نمودار روند و یا ابزار سیستم طراحی به مدل و ورود داده ها ورودی مورد نیاز برای لوله ها ، گره ها و تجهیزات . بعدی شبیه سازی برای تعیین تمام جریان و فشار در سراسر کل نظام است  پس از آن تجزیه و تحلیل انحراف درصد از مشخصات طراحی حداقل و حداکثر برای همه لوله ها و تجهیزات در سیستم را نشان می دهد . با هوش مهندسی EPCON  لوله ها و تجهیزات در بالا یا زیر مجموعه حداقل و حداکثر انحراف از طراحی رنگی به طور مستقیم شناسایی علت ریشه فشار پایین و جریان در سیستم را دارا می باشد . بسیاری از شبیه سازی جریان سیال در بازار نیاز به خرید محصولات جداگانه به منظور شبیه سازی سیستم های مایع و گاز است ، که شما توسط نرم افزار EPCON SiNET می توانید این عملیات را بدون محدودیت انجام دهید و مهم نیست که چه جریانی را می خواهید شبیه سازی کنید .

9e325384b8a5f7388132d283ff478a0f

ویژگی های نرم افزار EPCON SiNET :

فرایند طراحی نوآور نمودارها

تجزیه و تحلیل لوله ها در جریان ها

ایجاد تجهیزات و یک لوله متصل تنها با یک کلیک

شبیه سازی مایع یا گاز سیستم

طراحی و شبیه سازی فرایند نمودار

تجزیه و تحلیل سیستم خود در جزئیات برای اطمینان جریان و فشار مطلوب

درباره کمپانی Epcon Software :

یک شرکت بین المللی در لس آنجلس در سال 1981 آغاز به کار کرده است ، و از آن زمان یک آرایه از راه حل های برنده جایزه و ثبت نرم افزار مهندسی فرآیند به طور خاص برای مهندسان فعال در صنایع نفت ، گاز و شیمیایی درگیر را توسعه داده است . راه حل های نرم افزار این شرکت طیف گسترده ای از مناطق از جمله شبیه سازی جریان سیال و تجزیه و تحلیل ، ترمودینامیک نفت و گاز ، قطعات دارایی های فیزیکی ، تجهیزات اندازه و برآورد هزینه ، تحلیل هدر شعله ور شدن ، تجزیه و تحلیل شیر فشا ر، و شبیه سازی روند را پوشش می دهد . کمپانی Epcon Software به مشتریان خود توسعه مدل ، بهینه سازی شبکه های خط لوله ، تبدیل میراث نرم افزار ، کالیبراسیون تجهیزات و برآورد هزینه  و خدمات آموزش نرم افزار را ارائه می دهد .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *