دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ویندوز سرور 2012 بدون سریال Windows Server 2012 R2 VL

ویندوز سرور یکی از پرکاربردترین نسخه های سیستم عامل ویندوز که برای استفاده در سرور ها طراحی شده است . ویندوز سرور به منظور افزایش قدرت و کارایی نسل جدید شبکه ها ، برنامه های کاربردی و خدمات وب ساخته شده است . با استفاده از ویندوز سرور شما قادر خواهید بود خواسته ها و تجربیات ارزشمند کاربران خود را توسعه ، انتقال و مدیریت نمایید . این نرم افزار این اجازه را به شما می دهد تا زیرساخت شبکه بسیار امنی فراهم کرده و ارزش و اثربخشی تکنولوژی در سازمان خود را افزایش دهید . گرچه ویندوز سرور برمبنای توانایی ها و تجارب موفق ویندوزهای سرور قبل از خود ساخته شده است اما ویژگی های ارزشمند جدید و پیشرفت های چشمگیری نسبت به سیستم عامل های پیش از خود نشان می دهد . ابزارهای وب جدید ، فن آوری محیط های مجازی ، افزایش امنیت و ابزارهای مدیریت در ویندوز سرور ,  صرفه جویی در وقت ، کاهش هزینه و فراهم نمودن چارچوبی یکپارچه برای زیرساخت فن آوری سازمان به ارمغان آورده اند .

نرم افزار ویندوز سرور 2012 بدون سریال Windows Server 2012 R2 VL یکی از سری نرم افزار های ویندور سروراست که به تازگی منتشر شده است و ویژگی دارید که او را نسبت به نسخه هاس قبلی VL متمایز می کند . یک تفاوت ساده ولی بسیار جالب در این نسخه وجود دارد و آن هم این است که بر خلاف سایر نسخه های ویندوز سرور , هنگام نصب از شما شماره سریال نمی خواهد و شما به راحتی می توانید آن را نصب کنید . با این نسخه از نرم افزار شما می توانید کارهایی با حجم بالا را به سرعت انجام دهید همچنین این اجازه را به شما می دهد تا بر برنامه های کاربردی نظارت دقیق و کافی داشته باشید و بستری امن برای دسترسی کاربران به منابع سازمانی فراهم نمایید . شما هم اکنون می توانید این نرم افزار کارباردی را با لینک مستقیم از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کنید .

تصاویری از محیط نرم افزار :

windows-2012-R2-VL.1.[Download.ir]

windows-2012-R2-VL.2.[Download.ir]

windows-2012-R2-VL.3.[Download.ir]

دانلود نرم افزار ویندوز سرور 2012 بدون سریال Windows Server 2012 R2 VL با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

سایت مرتبط نرم افزار

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *